A Samsung Pay váltja a Walletet
A Samsung már kiértesített a Wallet felhasználókat, hogy a Wallett szolgáltatás június 30-ával megszűnik. Azonban hamarosan érkezik a Samsung pay.
A Samsung úgy döntött, nyugdíjba küldi Wallet szolgáltatását. A 2013 februárjában debütáló megoldás június 30-án megszűnik. A Samsung a felhasználóknak szóló levelében arról ír, hogy sajnos a Wallet használati aránya nem olyan volt, mint ahogy azt ők várták. Kiemelték továbbá, hogy nagyra értékelik a támogatást, és azt, hogy a felhasználók használták a szolgáltatást.
Minden Wallethez kötődő alkalmazás és widget megszűnik majd június 30-a után, és a vállalat elmondása szerint az adatbázist is „elpusztítják” az adatvédelmi politikájukkal összhangban.
Nincs azonban minden veszve, hiszen a Samsung az idei MWC-n (Mobile World Congress) jelentette be Samsung Pay mobilfizetési megoldását, amely, ha minden igaz, idén nyáron debütál.
A Samsung szóvivője megerősítette, hogy a Wallet bezárása egyben egy hosszú távú üzleti stratégia része, amely a Samsung Payhez kapcsolódik. A megoldás elsőként az anyaországban, Dél-Koreában és az Egyesült Államokban lesz majd használható.
A Walletnél azonban sokkal jobban járnak majd a felhasználók, hiszen míg az csak egy pénztárca szolgáltatás volt, ahol törzsvásárlói kártyákat és kuponokat lehetett használni, valamint repülőjegyet foglalni, mozijegyet vásárolni, addig a Pay egy teljes körű mobilfizetési rendszer.
Forrás: Techradar.com
Kapcsolódó cikkek
- Topázkék árnyalatú Galaxy S6 és a smaragdzöld Galaxy S6 edge érkezik
- Csökkent a Samsung részesedése a mobiltelefon-piacon
- Az „utolsó” Windows lesz a 10-es?
- Átkozmetikázott, felturbózott üzleti struktúrával újít az Invitel
- Digitális média az AXN-nél
- Vodafone Wallet: 45 ezer terminálnál lehet fizetni mobillal
- A Samsung közzétette első negyedéves eredményeit
- Fejlesztőket vár a Samsung az okosórájához
- A Canon megvásárolja a Lifecake-et
- Piacvezető lett a Samsung az UHD-képernyők gyártásában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.