Add el(ő) magad! tréning a Piac és Profit szervezésében
Készségfejlesztő tréninget szervez a Piac és Profit. Az oktatással kifejezetten a cégvezetőket, vlaamint a vállalatok arcait célozzák meg.
Úgy érzi, hogy az előadásaiban, felszólalásaiban elmondott gondolatok nem ragadnak meg a hallgatóságban, alig-alig van hatásuk? Minden emberben benne rejlik egy olyan egyéniség, sztori, stílus, karizma, amely, ha jól átjön, mindenkit meggyőz.
Június 11-én a Piac és Profit készségfejlesztő tréninget tart azoknak a vezetőknek, a cég arcainak, akik szeretnének javítani személyiségük, fellépésük, másokra gyakorolt benyomásuk hatásfokán. Nem kész szövegeket, sztereotípiákat, elcsépelt értékesítői fogásokat tanítanak, hanem a saját személyiség, egyediség megtalálását, erősségeinek, érdekességének, egyediségének másokat magával ragadó használatát.
Részletes program és jelentkezés
Kapcsolódó cikkek
- IVSZ: az iskolarendszer képtelen válaszolni a XXI. századi kihívásokra
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- A Unit4 akvizícióval nyomul az oktatási piacon
- Programozni tanít Codie, a magyar okostelefonos robot
- Magyar projekt a világ első ötven nyilvános, online tanárképzési programja között
- A Google beszállt az online oktatást megreformáló Duolingóba
- Közös oktatási kezdeményezést indított a Kaspersky Lab és az ISA
- Jövő év végére minden állami iskolában lesz internet
- Átadták az Ericsson-díjakat a legjobb tanár-példaképeknek
- Navigációs specialistákat képez az NNG
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.