Itt az első hálózatba kapcsolt buszmegálló
A világ legnagyobb tömegközlekedési konferenciáján és kiállításán, az UITp-n Milánóban június 8-10 között mutatta be az Ericsson a hálózatba kapcsolt buszmegálló koncepcióját. A koncepció 3G, LTE vagy Wi-Fi kiscella technológiát alkalmaz.
A hálózatba kapcsolt buszmegálló kiscellás infrastruktúrája kiegészítő bevételi forrásokat biztosíthat a tömegközlekedési vállalatoknak, hiszen bérbe adható telekommunikációs mobilszolgáltatóknak a hálózataik bővítése céljából. Emellett természetesen a felhasználók számára is fontos funkciókat nyújt. A mobil szélessáv hagyományos fogyasztói felhasználásán kívül a hálózatba kapcsolt buszmegálló olyan funkciókat is kínál, amelyek munkába járók számára lehetnek hasznosak.
Ilyenek lehetnek a kijelzők, amelyek valós idejű információkat jelenítenek meg a buszok helyzetéről, valamint az érintőképernyők, amelyek interaktív térképeket, helyi híreket, turistainformációkat és hirdetéseket nyújthatnak. Ezenkívül a zárt hálózatú televíziós kamera (CCTV), a pánikgomb és a gombnyomásra lehetővé váló beszélgetés is beépíthető funkciók, amelyek növelik a biztonságot, és segítségükkel az utasok elérhetik a segélyszolgálatot vagy a rendőrséget.
A hálózatba kapcsolt buszmegálló koncepcióján kívül az Ericsson három további technológiát is bemutatott a kongresszuson:
Kiscella szolgáltatás - a hálózati kapacitás növelésének és megosztásának bevált módja olyan környezetben, ahol nem gazdaságos további makrocellákkal bővíteni a szolgáltatói hálózatokat.
Közlekedési felhőszolgáltatás - egy felhő alapú szolgáltatás koncepció, amely lehetővé teszi a valós idejű forgalmi és útállapot-adatok megosztását a hálózatba kapcsolt járművek, valamint a járművek és a forgalmi felügyelet között
Mobilitás mint szolgáltatás - egy, a multimodális közlekedés elterjesztését elősegítő koncepció, ahol a magán- és a tömegközlekedés kombinálható és az e-jegyeket okostelefonokon tárolják.
hirado.hu / mmonline.hu
Kapcsolódó cikkek
- Teljes a Vodafone 4G lefedettsége a Balatonon
- Öt év múlva a fejlett mobiltechnológia általánossá válik az egész világon
- Duplájára növeli a letöltési sebességet az Ericsson fejlesztése
- Mindhárom német mobilszolgáltató indult a frekvenciatenderen
- Év végére 3,2 milliárd internetfelhasználó lehet
- Az Ericsson nyitott innovációs teret alapít Budapesten
- Felhőből nézhetünk videót az Ericssonnal
- Csökkent az Ericsson nyeresége
- Hogyan állítsuk be be az otthoni WiFi-hálózatot?
- Új rendszerfelügyeleti szoftver és hálózati megoldások a Lenovótól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.