Robotizált folyamatmenedzsment a Xeroxtól

forrás: Prím Online, 2015. június 13. 16:02

Új mérföldkőhöz ért az automatizálás az üzleti folyamatok kiszervezésében. A Xerox legújabb, robotizált folyamatmenedzsment megoldásai - a Xerox ClearSight Automated Intelligence és a Xerox ClearSight Case Management - arra tesznek kísérletet, hogy a nagy leterheltséggel járó, sok időt igénylő, manuális adminisztrációs teendők alól felszabadítsák a dolgozókat, akik ennek köszönhetően a magasabb hozzáadott értéket képviselő feladataikkal foglalkozhatnak.

A Xerox ClearSight Automated Intelligence elnevezésű szoftver az adatfeldolgozásban nyújt gyors és hatékony segítséget. Arra programozták, hogy a különböző forrásokból (többek közt email, táblázatok) érkező információk alapján frissítse, rendszerezze az adatbázisokat. Továbbá képes arra, hogy az adatokat összegyűjtse és megfelelő csatornákon, alkalmazásokon keresztül eljutassa azokhoz, akik ezekből dolgoznak.

A Xerox ClearSight Case Management szoftver szintén arra helyezi a hangsúlyt, hogy azonnali információs támogatást nyújtson a felhasználóknak. Működése egyszerű. A telefonon, online úton beérkező ügyfélkérés témája alapján azonnal elindítja a keresést az adatbázisban és összeszedi azokat az információkat, amelyek a kérdés kapcsán relevánsak. Minden összegyűjtött információt azonnal továbbít az ügyfélszolgálati munkatárs számítógépének képernyőjére, aki ezek alapján, pillanatokon belül teljes körű felvilágosítást adhat az érdeklődőnek. Ennek a megoldásnak a birtokában felesleges az ügyfélszolgálatosokat tréningezni a mappák használatából, az üzleti folyamatok adminisztrációjából. Ezt a feladatot a szoftver tökéletes minőségben elvégzi helyettük.

 



Mindkét szoftver széles körben alkalmazható, a legváltozatosabb iparágakban. A tömegközlekedési tájékoztatásban éppúgy, mint az egészségügyi adminisztrációban, vagy a pénzügyi kimutatások elkészítésekor.

A vállalat sikerrel tesztelte legújabb fejlesztéseit élesben is. A Xerox ClearSight Automated Intelligence használatával többek közt az amerikai Horizon Healthcare Services egészségbiztosító követeléskezelő elektronikus rendszerét alakították át. Ennek beiktatásával minimálisra csökkentek a rendszer hibái és az adatok pontossága közel száz százalékos lett. Szintén a Xerox megoldását alkalmazták az új-mexikói szövetségi egészségügyi rendszer modernizálásához. A Xerox ClearSight Case Management szoftvernek köszönhetően a töredékére esett vissza az az idő, amit ma már a dolgozóknak adminisztrációval kell tölteniük.

Kulcsszavak: folyamatmenedzsment Xerox

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01