Az Oracle kibővíti a világ legátfogóbb vállalati felhőportfólióját

forrás: Prím Online, 2015. június 23. 12:16

Larry Ellison, az Oracle igazgatótanácsának elnöke és technológiai vezetője új kiegészítéseket jelentett be az Oracle Cloud Platform megoldáshoz, amely átfogó, integrált szolgáltatáscsomagként lehetővé teszi a fejlesztők, IT-szakemberek, üzleti felhasználók és elemzők számára, hogy felhőben futó alkalmazásokat, szolgáltatásokat hozzanak létre, terjesszenek ki és integráljanak. Több mint 24 szolgáltatásával az Oracle Cloud Platform tovább erősíti a világ legnagyobb SaaS, PaaS és IaaS portfóliójával rendelkező Oracle vezető szerepét. Az új Oracle Cloud szolgáltatások közé tartoznak az Oracle Database Cloud - Exadata, Oracle Archive Storage Cloud, Oracle Big Data Cloud, Oracle Integration Cloud, Oracle Mobile Cloud, és az Oracle Process Cloud megoldások.

Az Oracle Cloud Platform segítségével a felhasználók új alkalmazásokat készíthetnek, kibővíthetik a meglévőket, illetve könnyen mozgathatnak helyi munkafolyamatokat a felhőbe anélkül, hogy változtatni kellene az alkalmazásokon. A szolgáltatásokat úgy fejlesztették, hogy maximalizálják a felhasználói élményt és a produktivitást; lehetővé tegye a fejlesztőknek, hogy kezeljék és elemezzék az adatokat, gyorsan fejlesszenek, teszteljenek és telepítsenek alkalmazásokat; segítse a rendszertervezőket a helyi megoldások és felhőalkalmazások gyors integrálásában; valamint betekintést kínáljon az felhasználók számára az üzleti folyamatokba és segítse a vállalati együttműködést.

Az Oracle Cloud Platform elterjedése gyors ütemben növekszik és már a világ legismertebb márkái és szervezetei közül többen is használják. A megoldás már több mint 1800 ügyféllel rendelkezik, amelyből 1419 az utolsó negyedévben csatlakozott a felhasználók táborához. Az Australian Finance Group, Avaya, és a Calix csak néhány azok közül a szervezetek közül, akik az Oracle Cloud Platform keretében például a Database Cloud, Java Cloud, Documents Cloud, Business Intelligence Cloud, vagy a Database Backup Service megoldásokat használják.

Az új Oracle Cloud Platform and Infrastructure szolgáltatás mostantól elérhető részei:


·    Az Oracle Database Cloud – Exadata Service megoldás az Oracle Exadata adatbázisának minden szolgáltatását elérhetővé teszi a felhőben.
·    Az Oracle Archive Storage Cloud Service szolgáltatás az iparág legolcsóbb tárolási lehetőségét biztosítja a hosszú távú archiválást igénylő alkalmazásoknak és munkafolyamatoknak.
·    Az Oracle Big Data Cloud Service és Big Data SQL Cloud Service megoldások nagyteljesítményű és biztonságos platformot kínálnak a Hadoop és NoSQL adatbázisokat futtató különféle munkafolyamatok számára, amelyek segítenek a big data információinak kinyerésében és kezelésében.
·    Az Oracle Integration Cloud Service egyszerűsíti a felhőben és saját adatközpontban futó Oracle és más gyártóktól származó alkalmazások közötti integrációt.
·    Az Oracle Mobile Cloud Service a háttér infrastruktúra összetettségének csökkentésével egyszerűsíti a vállalati mobilizációt.
·    Az Oracle Process Cloud Service lehetővé teszi az üzleti felhasználók számára, hogy a fejlesztőktől függetlenül folyamatalkalmazásokat találjanak ki és készítsenek el.
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01