Michelisz Norbert digitálisan versenyzett a Dakar-rali sztárjával
Michelisz Norbert WTCC autóversenyző és Štefan Svitko, a Dakar-rali motorversenyzője digitálisan is megmérkőztek egymással. Egy videojátékban tesztelték képességeiket.
Egy kerekasztal keretében találkozott a túrautó-világbajnokság szlovákiai futamának versenyhétvégéjén Michelisz Norbert WTCC autóversenyző és Štefan Svitko, a Dakar-rali motorversenyzője. A két feltörekvő tehetség a MOL-csoport által szervezett „Nézz szembe a kihívással és légy a legjobb” című beszélgetésen osztott meg részleteket a sikerről szőtt álmaikról. A vállalatcsoport mindkét versenyzőt főszponzorként támogatja abban, hogy sportáguk legjobbjai lehessenek.
„A Slovakiaring különleges számomra: a rajongók által teremtett nem mindennapi hangulat inspirálóan hat rám, és a gyors kanyarokkal teli pályát is nagyon élvezem. Az első győzelmemet is ezen a pályán szereztem és az elmúlt két évben dobogós helyen végeztem. A hétvégi futam kihívásokkal teli versenynek bizonyult, de biztos vagyok benne, hogy a MOL-csoport főtámogatásával tovább fejlődöm a következő versenyig.” - mondta Michelisz Norbert. Štefan Svitko a szenvedély és kitartás fontosságát kiemelve hozzátette: “az önbizalom és a magabiztosság nélkülözhetetlen a siker elérésében. Minden egyes futamnál célul tűzöm ki, hogy még jobb teljesítményt nyújtsak. Mindent megteszek, hogy még jobbá váljak. Az egyik legnagyobb vágyam, hogy egyszer a Dakar-ralin dobogós helyezést érhessek el.”
A találkozót követően a két versenyző egy digitális versenypályán nézett szembe egymással. Norbert és Štefan egy motoros és egy autós videojátékon keresztül mérte össze ügyességét. Meglepő eredményként a motorszimulátorban a WTCC autóversenyzője győzedelmeskedett, míg az autós játékban a Dakar-rali motorversenyzője hajtott át elsőként a célvonalon.
„A motorsportban betöltött kettős elkötelezettségünk összhangban van vállalatcsoportunk szponzorációs stratégiájával. A MOL-csoport mindig is kiemelten kezelte a tehetségségek felkutatását és fejlesztését. Vállalatcsoportunk lelkesen támogatja azokat, akik szembe mernek nézni a kihívásokkal és a legjobbá akarnak válni területükön.” – mondta Kelenvölgyi Ágnes, a MOL-csoport szponzorációs vezetője. „A csoport tagvállalataként immár 10 éve meghatározó szerepet játszó Slovnafttal közösen örömmel szerveztük meg ennek és két fantasztikus tehetségű versenyzőnek a találkozót, akik nemzetközi szintéren is képesek kiváló teljesítményt nyújtani.”
Kapcsolódó cikkek
- First Prize díjat kaptak a miskolci egyetemisták a szuperszámítógépes világversenyen
- Nokia Networks Code Jam: innovációért díjazták a győztes csapatot
- Közigazgatási mobilalkalmazás-fejlesztő versenyt hirdet a BME
- Sorvasztja a videojáték az agy szürkeállományát
- Emberek próbálják legyőzni a robotot Texas Hold’em pókerben
- Miskolc a világ legjobb szuperszámítógépes csapatai között
- EuroSkills 2016: digitális várost építettek a fiatal informatikusok
- Robotdarut programoznak 24 órás versenyen
- Microsoft Imagine Cup: interaktív városfelfedező alkalmazás jutott tovább
- A BME diákjai nyerték meg a világ leghíresebb egyetemi hackerversenyét
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: