Bevált a Tescónak az online árverés
Online aukciókon értékesíti a Tesco azokat az eszközeit, gépeit, amelyek az áruházakban, logisztikai központokban működtek és eljött a kötelező csere időpontja, vagy – az utóbbi időben – üzletbezárás miatt váltak feleslegessé. Az árverések szervezője arról tájékoztatott, hogy az elmúlt négy évben összesen 18 árverést tartottak, egy-egy aukción a tételek 85-90 százaléka azonnal elkelt.
Az Intergavel Aukciószervező intézi a licitek szervezését, lebonyolítását, már 4 évre nyúlik vissza az együttműködés a Tesco áruházakkal. Kocsis Csaba ügyvezető elmondta, hogy a befolyt összeg ez idő alatt már meghaladta a 150 millió forintot. A vásárlók leginkább a targoncák, konténerek, bálázógépek, sütőipari gépek iránt érdeklődnek, ezek szinte biztosan gazdára találnak. Nemrégiben komplett optikai szalonokat árvereztek el, azok között is szinte mindenre érkezett érvényes licit. Jelenleg is zajlik (július végéig) egy aukció, amelyen főként sütőipari gépekre licitálhatnak az érdeklődők.
A Tesco azért kedveli ezt az értékesítési formát, mert a licitálók versengése garantálja a legmagasabb eladási árat, valamint – szemben a nyílt, élő árveréssel – nincsen lehetőség az összebeszélésre, mindenki teljesen egyenlő feltételekkel indul.
Kocsis Csaba hozzátette, csak vállalkozások regisztrálhatnak, ugyanis korábban néha problémát okozott, ha a magánszemély licitálók nem fizettek. A cégek közötti értékesítés jogilag biztonságosabb, amióta korlátozták a hozzáférést, alig fordul elő visszaélés.
Miután az együttműködés kölcsönösen előnyös, az árveréssorozat tovább folytatódik, ha lecserélnek eszközöket, vagy üzletbezárás miatt válnak feleslegessé berendezések – mondta az ügyvezető.
Kapcsolódó cikkek
- Új felületet indít az eBay és Sotheby's
- Online árverésen szigeteket vesznek a kínaiak
- Egyre népszerűbben az online ipari árverések
- A PlayStation 4 jubileumi kiadás a Vaterán
- Már 150 ezren töltötték le a díjnyertes Én kicsi Tescóm alkalmazást
- 365 ezer dollárért kelt el egy aukción az Apple-1
- Akár buszmegállóban is vásárolhatunk a Tescóból
- A kikiáltási ár több mint kétszereséért kelt el az interneten egy connecticuti szellemfalu
- Ha a Tescoban vásárol, ingyen telefonálhat
- Ismét online átverésre bocsájtja több termékét a Tesco
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.