Budapest BI Fórum Konferencia októberben
A Budapest BI Fórum két nagy sikerű, eddig önálló rendezvény, az Open Source BI és az Innovatív BI konferenciák összeolvadásából született, létrehozva így a legnagyobb magyar, analitikával foglalkozó, szállítófüggetlen szakmai rendezvényt.
A konferencia kiváló lehetőséget biztosít mind a fejlesztők, mind az elemzők, mind a felhasználók számára a legújabb trendekkel, technológiai újdonságokkal való találkozásra, a hazai és külföldi BI tapasztalatok megismerésére és a szakmai kapcsolatok építésére.
Az idei BI Fórum két teljes, keynote előadásokat, párhuzamos szakmai szekciókat és kerekasztal-beszélgetéseket is magában foglaló konferencianapot kínál (szerda és csütörtök), melyek fő fókuszában a nyílt forráskódú vagy ingyenes analitikai eszközök és szoftverek, valamint olyan innovatív elemző megoldások, mint az adatvizualizáció, az önkiszolgáló BI vagy éppen a gépi tanulás témái lesznek.
A rendezvényt október 13-15. között tartják Budapesten, a HotelMercure Budában.
Kapcsolódó cikkek
- Gyorsítsuk az innovációt az ITU Telecom World 2015 konferencián
- A radikális változás már úton van, de vajon ki ül a volánnál?
- Solid 2015 harmadik nap – miért fontos, hogy a kormány átlátszó, digitális, naprakész legyen?
- Solid 2015 második nap – a mesterkurzusok után következik az "igazi" konferencia
- Amitől versenyképes lesz egy szilícium völgyi startup a világpiacon
- Keddig tart a kezdeményes regisztráció az idei Hacktivityre
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- Premiere Szépségipari Konferencia: a megújuló ipar szolgálatában [2. rész]
- Premiere Szépségipari Konferencia: a megújuló ipar szolgálatában [1. rész]
- A Ma este Színház lett az Év Internetes Kereskedője 2015-ben
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.