Egy kattintással megoszthatók a hírek több közösségi felületen egyszerre
A SpreadIt alkalmazással egyetlen kattintással akár 4 különböző felületen is megoszthatók a tartalmak, ezek közé tartozik a Facebook, a Twitter, a LinkedIn és a Reddit is.
Leegyszerűsíthetővé válik a közösségi térben való kommunikáció. A SpreadIt alkalmazással egyetlen kattintással négy különböző felületen lehet megosztani az egyes tartalmakat, ezek közé tartozik a Facebook, a Twitter, a LinkedIn és a Reddit. A posztok nyomon követhetők az oldalon, minden visszajelzést jegyez a rendszer.
Facebook és LinkedIn felhasználói fiókok esetén lehetőség van a különböző céges oldalakon való tartalommegosztásra, tehát a posztok nem csak a privát üzenőfalra irányulhatnak.
Akik nem elégednek meg az alapszolgáltatással, azok számára Pro-User fiókok kínálnak további lehetőségeket: akár több Facebook vagy Twitter fiókot is hozzáfűzhetnek SpreadIt fiókjukhoz, megosztási csoportokat képezhetnek posztjaik elküldéséhez, melyek akár időzíthetőek is.
Kapcsolódó cikkek
- A továbbfejlesztett Honda Accord Apple CarPlay és Android Auto támogatást kap
- Tizenháromezren követték a VOLT-ot és Soundot a Telekom interaktív megoldásán keresztül
- A Winklevoss testvérek bitcoinváltó céget hoznak létre
- Az Oracle frissítette Cloud megoldását
- NetIQ Privileged Account Management: a báránybőrbe bújt farkasok ellenszere
- Együttműködik a Check Point és VMware a biztonsági megoldások szolgálatában
- Az USA-ban már lehet használni a Facebook Messenger fizetési megoldását
- Mi a párhuzam Slash és a SLES között?
- Új alapokon a könyvnyomtatás Újpesten
- Még van mit fejlődnünk a védelem terén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.