Elindult a Ki Mit Tube középdöntője
Lezárult Magyarország legnagyobb online videó-versenyének első fordulója. A versenyre idén 373, a versenyszabályzatnak megfelelő produkció érkezett, a zsűritagok 102 db kritika videójával együtt ezeket összesen 8,5 milliószor tekintették meg a netezők és 110 000 szavazatot adtak rájuk. A Ki Mit Tube középdöntőjére a 99 legnagyobb sikert elért produkció alkotója nevezhet újabb videókkal. Az első fordulóban Bánki Beni végzett az élen slam-jével, MC Kitti rap-paródiája és a The BMG a capella produkciója előtt.
A Ki Mit Tube augusztus 18-án indult és tegnap éjfélkor zárult első fordulójára összesen 373-an neveztek a versenyszabályzatnak megfelelő produkcióval. Az országos ismertségért és számos értékes nyereményért kamerát ragadó versenyzők elsősorban zenei produkciókkal pályáztak (229 videó), de a Ki Mit Tube másik két kategóriájában is sok tehetség mutatkozott be (vblog: 57, minden más: 87 videó).
Az első fordulóban a legtöbb szavazattal Bánki Beni büszkélkedhet, egyenlőséget hirdető slamjére 4 352-en szavaztak. A legnagyobb nézettséget és a második legtöbb szavazatot pedig MC Kitti érte el, 159 197 videó-megtekintést hozó, a napjainkban ezerszámra születű nehéz sorsú raperek világát parodizáló videójával. Szavazatok tekintetében a képzeletbeli bronzérmet a The BMG társulat szerezte meg, ők David Guetta és az Ocho Macho egy-egy slágerét gyúrták össze egy a capella produkcióba.
A verseny kedden indult középdöntőjében az első fordulóban 99 legtöbb szavazatot kapott produkció készítője szállhat versenybe újabb két videó feltöltésével. Az első videó esetében a Ki Mit Tube szervezői szabad kezet adnak a versenyzőknek, a feladat „mindössze” egy olyan produkció készítése – messzemenőkig figyelembe véve az első forduló tapasztalatait és nézői visszajelzéseit –, amivel felül tudják múlni nézettségben az első fordulóra nevezett videójukat. A második videóban a versenyzőknek vagy betekintést kell adniuk a videó-készítés kulisszái mögé, vagy – egy kampány-videó formájában –, mindent be kell vetniük a rájuk érkező szavazatok maximalizálásáért. A második videó esetében, a két feladatot ízlésük szerint akár kombinálhatják is a versenyzők.
„Az eddig csatornájával 37 ezres YouTube tábort felsorakoztató Ki Mit Tube az utóbbi hetek egyik legsikeresebb szórakoztatóipari produkciója Magyarországon. A versenyzők és a zsűritagok videóit naponta több mint 300 000-en tekintik meg, azaz már a verseny derekán kijelenthetjük, hogy a Ki Mit Tube valóban beváltja a hozzá fűzött reményeket: pusztán a tehetségével és a rendelkezésére álló mobil eszközök és infrastruktúra használatával bárki országos ismertségre tehet szert” – mondta el Baráth Péter, a Vodafone márkamenedzsere.
A középdöntő kategóriánként – zene, vblog illetve minden más –, 9-9 legtöbb szavazatot szerző produkciója szeptember 15-én kerül a Ki Mit Tube zsűrije elé. A zsűri, melynek tagjai a Fish! Kovács Krisztiánja, Pixa, Saiid (Zenészek), Kiss Ádám, Mondik Noémi, Puzsér Róbert, Tamás Bence Gáspár (Kritikusok), Dancsó Péter, László Viki, Szirmai Gergely és Unfield (YouTube-erek), kategóriánként 3-3 versenyzőt juttatnak a döntőbe: a legjobbak feladata itt egy újabb produkció elkészítése lesz.
A döntős produkciójára legtöbb szavazatot szerző versenyző, azaz a Ki Mit Tube győztese szeptember 20-án a következő nyereményekben részesül:
- egy 1 millió forint értékű médiatámogatás, egy 1 éves egyedi mobilinternet előfizetés, illetve egy hordozható WiFi hotspot a Vodafone-tól,
- egy utazás a Google New York-i Space Studio-jába és egy promóciós videó elkészítésének támogatása a Google Magyarország felajánlásában,
- egy SEAT Ibiza személygépkocsi használati joga egy évre a Porsche Hungaria részéről, illetve
- egy Android 3D Smart LED TV és egy HDR-PJ410 videokamera a Media Markt jóvoltából.
Kapcsolódó cikkek
- Kutatók Éjszakája - közönség által készített robotokat vár világrekord-kísérletéhez az Ericsson
- Európa legígéretesebb cleantech startupjai a ClimateLaunchpaden
- Ki Mit Tube: eddig 14 millió megtekintés
- Magyar informatikus a világ legjobbja között
- Magyar startup vállalkozásoknak hirdettek versenyt, a győztesek Tel-Avivban mutatkozhatnak be
- Indul a verseny a Ki Mit Tube-on
- Ki Mit Tube: a legismertebb hazai vlogger a 10. zsűritag
- Alacsony fényviszonyokban is helytáll a Canon új videokamerája
- Bárki jelentkezhet a Ki Mit Tube zsűrijébe
- Magyar csapat nyerte a közönségdíjat a Microsoft Imagine Cupon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.