Brit–Magyar Üzleti Fórum a Piac és Profit szervezésében
Október 8-án tartja a Piac és Profit soron következő üzleti fórumát. A Brit-Magyar Üzleti Fórumon az Egyesült Királyság országai piacának lehetőségeiről tájékozódhatnak a résztvevők.
A tavalyi nagy sikerre való tekintettel idén is folytatódik a Brit−Magyar Üzleti Fórum a piac és Profit szervezésében. A rendezvény kifejezetten a kis- és középvállalkozásoknak szeretne útmutatóval szolgálni arról, milyen üzleti lehetőségek vannak a szigetországban.
Az idei előadásokban szó lesz többek között a kedvező adózási, jogi környezetről, a kormányzati intézkedésekrőla vállalkozásbarát szabályozásról, a britekkel kereskedés rendkívül széles spektrumáról. Bemutatják továbbá a kereskedelem előmozdításáért létrehozott pénzügyi segítség itthoni és brit infrastruktúráját is.
A fórumon egyebek mellett interaktív fórum is lesz, gyakorlati tanácsok is elhangoznak majd, illetve kamarai segítséget is kapnak a résztvevők, valamint személyes konzultációkra is lehetőség nyílik. Az egész napos eseményt a BKIK Székházban tartják. A részletes program elérhető a Piac és Profit oldalán.
Kapcsolódó cikkek
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- Az első hazai Big Data állásbörze
- Júniusban jön a Budapest Data Fórum
- Átkozmetikázott, felturbózott üzleti struktúrával újít az Invitel
- Új üzleti nyomtatók az Epsontól
- Franchise trükkök első kézből
- Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
- Debrecenben nyílt meg Magyarország első vidéki Samsung Experience Store-ja
- A webáruházak holnapja és vasárnapja
- III. Kínai-Magyar Üzleti Fórum a Piac és Profit szervezésében
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.