Magyar Fenntarthatósági Cúcs a Piac és Profit szervezésében
Fókuszban a migráció és a klímaváltozás összefüggései
2015-ben hatodszorra rendezi meg a Piac & Profit a Magyar Fenntarthatósági Csúcs konferenciát. A fókuszban ezúttal a migráció és a klímaváltozás összefüggései állnak.
Hatodszorra hívják össze a felelősen gondolkodó embereket Magyarországon, hogy megvitassák, hol tartunk mi, magyarok tetteinkkel a fenntartható fejlődés, vagyis élhető világunk fennmaradása érdekében.
Idén a konferencia fókuszában az új globális fenntartható fejlődési program, a rendkívüli mértékű migráció és a klímaváltozás összefüggései állnak. Megvitatjuk többek között, hogy van-e mód az esélyegyenlőségre a rohamos tempójú népesedési folyamatok mellett, az élelmezésbiztonsággal és az egészséges ivóvízhez való hozzájutással kapcsolatos, növekvő mértékű problémák megoldására? Mi Magyarország feladata az ENSZ által szeptemberben elfogadott Fenntartható Fejlődési Célok megvalósulásában? Ez is hangsúlyos téma lesz.
Energiafronton már vannak eredmények: a napenergia, a többi megújuló energiaforrás és a jobb energiahatékonyságot eredményező megoldások győzhetnek-e a fosszilisokkal és az atomenergiával folytatott versenyben? – lesz az egyik vitára alkalmas kérdés a konferencián.
Ismét megkérdezik az üzleti szektor szereplőit, mit tesznek a fenntartható fejlődés érdekében mindennapi üzleti és emberi tevékenységeikben.
Kapcsolódó cikkek
- Okosváros alkalmazást tesztelnek Budapesten
- Energiafelhasználást optimalizáló rendszert fejlesztett egy magyar cég
- A hagyományos napelemnél 50-szer nagyobb teljesítményű az új energiatermelő ablak
- Megoldást kínál a pazarló nyomtatás megszüntetésére a Xerox szoftvere
- Ivóvíztisztításra alkalmas könyvet készítettek kutatók
- Magyar mobilalkalmazás bírhatja rá világszerte a cégeket a környezettudatosabb működésre
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- Hulladékból energiát ABB technológiával
- Lassan elborít bennünket az elektronikai hulladék
- Több pénz jut e-hulladék kezelésre
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.