November 30-án lesz az első magyarországi startup állásbörze
November 30-án BEEP-BEEP KarrierHub néven tartják Magyarországon az első menedzsment állásbörzét, amelyen mintegy 20 startup cég keres majd gazdasági vezetőt, marketingest, értékesítési vezetőket - közölte a RoadRun-R inkubátorház.
A nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy a startupok kudarcainak egyik oka, hogy nincs valódi igény a termékeire, van azonban, amikor menedzsment nem megfelelő - írták. Az első startup állásbörzével ezen a problémán szeretnének segíteni a szervezők, hiszen a rendezvényen lehetőség van arra, hogy kezdő vállalkozások ötleteik bemutatása mellett számukra megfelelő szakembereket nyerjenek meg maguknak.
A BEEP-BEEP KarrierHub szervezői között található még a Design Terminál, a helyszínt biztosító H13 Diák- és Vállalkozásfejlesztési Központ, valamint a RoadRun-R inkubátorházat alapító Budapesti Corvinus Egyetem Rajk Szakkollégiuma - olvasható a közleményben.
Kapcsolódó cikkek
- Közös vállalkozást indítanak a hazai IT és pénzügyi világ nagyjai
- Első magyar startup állásbörze
- Több mint 130 millió forintos befektetéssel tör nemzetközi piacra a Képáruház.hu
- Két napon át tart a Startupok Éjszakája
- Kivételesen tehetséges magyar fiatalokat keresnek
- A startupok olimpiája Magyarországon
- Az Intel idei startup-beruházásainak értéke meghaladja a fél milliárd dollárt
- Indul az Imagine Cup Academy, a Microsoft diákoknak szóló startup programja
- Egyre többen a közösségi médiából kapnak állástippet
- Offline programok is várják az érdeklődőket az ELTE online állásbörzéjén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.