Az Apollo Tyres betör az európai online piacra
„Az integráció révén nagymértékben javíthatjuk a végfelhasználók közötti jelenlétünket, és jelentős versenyelőnyt hozthatunk létre” – nyilatkozta Mathias Heimann, az Apollo Vredestein B.V. ügyvezető igazgatója. „Biztosak vagyunk abban, hogy minden kereskedelmi partnerünk profitálni fog a Vredestein nagyobb márkaismertségéből, emellett tudjuk, a végfelhasználókkal való párbeszéd napjainkban egyre fontosabb. Ez nem csak az új abroncsnyomás-felügyelő rendszer miatt van így, a termékkínálat is egyre összetettebbé vált. A reifen.commal történő együttműködés célja, hogy partnereinkkel közösen növekedjünk, ezért fontos, hogy összekapcsoljuk a termékeket a vásárlókkal.”
Az online piactér mellett a gumiabroncs-kereskedelmi partnerekkel is még szorosabbá vált a nemzetközi abroncsgyártó együttműködése. Az Apollo Vredestein B.V. idén ősszel indította el új partnerprogramját, amelynek első lépése egy magyarországi szakszerviz megnyitása volt. A gyártói tevékenységének bővítésén keresztül is nagy növekedési tervei vannak a cégnek, ennek alapjait fekteti le a magyarországi Gyöngyöshalászon jelenleg épülő üzemmel, ahol 2017-ben indul meg a termelés.
Az Apollo 2013-ban elnyerte az Év Gumiabroncs-gyártója és az Év Munkáltatója, 2014-ben pedig a Globális Fenntarthatósági Díjat. Ugyanebben az évben a legjobb munkahelynek választották az ázsiai autóalkatrész-gyártó szektorban.
Kapcsolódó cikkek
- Bejárhatjuk az Operaházat és a Zeneakadémiát a Google új online tárlatában
- Csernus doktor kiszállt az online társkereső bizniszből
- Virtuális gulagmúzeum készül Csehországban
- Online verseny diákoknak a kémiát népszerűsítő Laborkaland.hu-n
- Szuperhős verdák: a jövő autói emberéleteket és a bolygót menthetik meg
- Red Friday: féláras szolgáltatások és ÁFA kedvezmény a Media Marktnál
- Saját emodzsikkal rukkoltak elő a finnek
- Autóbérlés gyorsan és egyszerűen webáruházból
- Elindult a Migrációkutató Intézet honlapja
- A Cellum meghívást kapott a Ford alkalmazásfejlesztői versenyére