Zuckerberg idei kihívása a mesterséges intelligencia
Mark Zuckerberg tegnap este posztolta ki a Facebookra idei "fogadalmát": intelligenssé teszi háztartását úgy, hogy maga építi ki hozzá a szükséges eszközöket, a mesterséges intelligenciát.
"Minden évben azt tekintem személyes kihívásnak, hogy megtanuljak új dolgokat, és kitekintsek a Facebook-on túlra is" - kezdi tegnap esti FB-bejegyzését a Facebook alapítója. "A mostani időkben azt tekintem kihívásnak, hogy minden hónapra jusson két elolvasott könyv, megtanuljak mandarinul, és minden egyes nap megismerjek egy új embert."
Arról nem szól a fáma, hogy mennyire tud már mandarinul Zuckerberg, viszont a 2016-os speciális vállalásról igen: egy olyan egyszerű AI építése a cél, amely segít a háztartásban és a munkában is. A munka piacfelméréssel kezdődik majd, milyen technológiák állnak már rendelkezésre. Ezt követi az összerakás és a perszonalizálás, vagyis meg kell tanítani a "gazda" hangjának felismerésére, sőt arra is, hogy a barátok arcát látva azokat csengetés nélkül beengedje a házba. Természetesen a tavaly megszületett trónörökösre is vágyázni kell, vagyis az AI odafigyel majd, hogy mi történik Max szobájában, és jelez, ha baj van.
Ha valakinek nincs még fogadalma 2016-ra, esetleg követketi a Facebook alapítóját...
Kapcsolódó cikkek
- Zuckerberg jótékonyságra fordítja vagyona túlnyomó részét
- Zuckerberg 11 év alatt lett az egyik leggazdagabb amerikai
- Kérdésekkel bombázták a Facebook-vezért
- Steve Wozniak: a robotok háziállatként tartanak majd minket
- Kórházat neveznek el a Facebook-vezérről
- Dél-Amerikával indul az ingyenes internet
- Zuckerberg virtuális könyvklubot indított az olvasás népszerűsítésére
- Jön a „dislike” gomb Facebookra?
- Miért mindig szürke pólóban látjuk Mark Zuckerberget?
- Zuckerberg kínaiul a kínaiaknak: a Facebook már itt van
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.