Teljeskörű okosmérés a közműszolgáltatók számára

forrás: Prím Online, 2016. január 7. 13:49

Az okosmérők számtalan előnyt biztosítanak a közműszolgáltatók és ügyfeleik számára, köztük a kimaradások gyorsabb észlelését, a rugalmasabb számlázási csomagok támogatását, a fogyasztással kapcsolatos növekvő tudatosságot és a nagyobb hatékonyságot. Ugyanakkor az okosmérők kihívásokat is teremtenek a közműszolgáltatók számára a jelentős előzetes költségekhez, a növekvő összetettséghez és a komolyabb biztonság iránti igényekhez kapcsolódóan.

Annak érdekében, hogy az áram-, gáz- és vízműszolgáltatók sikeresen birkózhassanak meg a fenti kihívásokkal az Ericsson (NASDAQ: ERIC) bevezeti a Smart Metering szolgáltatást – egy mindenre kiterjedő, teljeskörű, automatikus okosmérést és adatkezelést támogató megoldást. 

 

A Smart Metering szolgáltatás lehetővé teszi az üzleti folyamatok teljeskörű kiszervezését, amely a speciális szolgáltatásfunkcióktól kezdve a kommunikáció-menedzsmenten át mindent lefed. Köszönhetően az Ericsson menedzselt szolgáltatásokban elért vezető szerepének, az IKT transzformációban szerzett tapasztalatainak és a a globális szolgáltatási szervezetének.

 

Az Ericsson a fenti üzleti modell szerint kezeli az okos mérési infrastruktúrát, az adatgyűjtési és -elemzési folyamatokat a közműszolgáltatók nevében, a szolgáltatási szintű megállapodásoknak megfelelően. Az informatikai rendszerek integrálására és kezelésére vonatkozó globális tapasztalatainak felhasználásával az Ericsson leegyszerűsíti a közműszolgáltatók számlázási folyamatait. A világ 180 országában dolgozó 65 000 szakembernek köszönhetően az Ericsson olyan méretgazdaságosságot biztosíthat, amelyet a szolgáltatók önmagukban nem tudnának elérni. Ugyanakkor az átlátható irányítás és a változáskezelési folyamatok garantálják, hogy az okosmérés feletti ellenőrzés a közműszolgáltatók kezében marad.

 

Ennek eredményeképpen a szolgáltatók jelentős előzetes költségek nélkül élvezhetik a gyors piacra lépés előnyeit, valamint több mint 20%-os költségmegtakarítást könyvelhetnek el a növekvő működési hatékonyság miatt. 

 

Marie Fossum Strannegård, az Ericsson közműszolgáltatókért felelős igazgatója elmondta: „A károsanyag-kibocsátás csökkentésére, az új üzleti modellekre és a működési hatékonyságra irányuló növekvő figyelem megváltoztatja a közműszolgáltatói piacot és növeli a kiszervezés iránti érdeklődést. A telekommunikációs és informatikai piacon szerzett tapasztalataink segítségével támogathatjuk a közműszolgáltatókat a legkülönfélébb kihívások leküzdésében.” 

 

„A közműszolgáltatók nevében eljárva, egyedüli összekötőként koordináljuk az informatikai szolgáltatások, a és a helyi üzemeltetők és a a összekapcsoltság biztosítását. Az általunk kezelt Smart Metering szolgáltatás már több észak-európai közműszolgáltatóval történő együttműködés során bizonyított, így készen állunk arra, hogy a kiterjedt szolgáltatásszervezés segítségével globálisan is elérhetővé tegyük.”

 

 

Kulcsszavak: Ericsson Smart Metering

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01