Exportpiaci trendek – 2016
A kkv-k slágerpiacai
Merre menjünk? Keletre, nyugatra, északra, délre? Hol lelhetünk biztonságos piacokra? Mit kell tennünk külpiaci képességünk erősítése érdekében? Január 21-én a KKV-AKADÉMIA előadói, tapasztalt szakemberek, felelős vezetők adnak hasznos információkat a külpiaci jelenlét erősítését fontolgató cégek vezetőinek.
A Piac és Profit KKV-AKADÉMIA legújabb rendezvényén az exportpiaci trendel kerülnek fókuszba. Szakértők tárják majd fel az érdeklődőknek, mit érdemes tenniük 2016-ban, milyen lehetőségeik vannak, illetve mely irányokba érdemes elmozdulni.
A világgazdaság lehetőségeit alapvetően meghatározó geopolitikai tényezők alaposan átírták a külkereskedők forgatókönyveit. Már nem csak az a kérdés, hogyan tudják a hazai vállalatok pótolni az orosz embargó miatti kieséseiket, hanem a háborúk, migráció és a nemzetek közötti ellentétek erősödése, számos piac elbizonytalanodása miatt is fájhat a fejük.
A február 21-ei rendezvényen a szakemberek között felelős vezetők is lesznek, akik számos szegmenst érintve igyekeznek körüljárni a témát. Regisztrávió és bővebb információ itt található.
Kapcsolódó cikkek
- Nem lesz könnyű év 2016
- A vásárlók ragaszkodnak az IT márkákhoz
- A vállalatok inkább készülnek, mint félnek a digitális átalakulástól
- 20 év múlva a munkahelyek felét robotok tölthetik be
- A pénzügyi vezetőknek újra kell gondolniuk vállalatuk állapotának mérését
- Mi a legmenőbb a karácsonyfa alatt?
- Nyomtassunk magunknak új szerveket!
- Az orosz kormányfő az internet kiszolgáltatottságáról beszélt Kínában
- Futurisztikus trendek változtatják meg alapjaiban életünket
- Egységes digitális piacot akar az EU
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.