Zuckerberg európai "turnéra" készül
Mint az a Facebook alapítója saját FB-oldalán néhány órája közreadta, rövidesen európai körútra indul. Barcelonában kezd, az MWC rendezvényen, majd kedvenc városába, Berlinbe utazik.
A Mobile World Congress-en nem a Facebook-ról, hanem a nagyszabású Internet.org projektről - a világ teljes behálózásának terveiről - fog előadni.
Németországot illetően már fontos számára a Facebook is, hiszen 27 millió német fészbuk-felhasználó van, mégsem kizárólag ez lesz a téma, hanem az, amiről a közönség hallani akar. Berlinben a városházán egy olyan kérdés-felelet estet rendeznek számára, amilyet Mark Zuckerberg előszeretettel tart és tartott már sokszor a világ több pontján: itt bárki bármit kérdezhet tőle, sőt, aki akarja, kérdéseit 30 másodperces videó formájában előre és akár távolból (például Magyarországról) is feltöltheti.
Kapcsolódó cikkek
- Barátok napja
- Születésnap
- Zuckerberg idei kihívása a mesterséges intelligencia
- Európába érkezik év elején a Galaxy Note 5
- Zuckerberg jótékonyságra fordítja vagyona túlnyomó részét
- Zuckerberg 11 év alatt lett az egyik leggazdagabb amerikai
- Kérdésekkel bombázták a Facebook-vezért
- Az iPhone 6 Plus a legmenőbb phablet Amerikában
- Kórházat neveznek el a Facebook-vezérről
- Dél-Amerikával indul az ingyenes internet
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.