A UPC nyerte el az Élményvezérek díjat
Az ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény témában az egyik legrangosabb hazai üzleti elismerés az Élményvezérek díj, amelyet 2015-ben a UPC nyert el.
Az idei évben harmadszor készítette el átfogó ügyfélélmény-kutatását a DEVELOR Tanácsadó Zrt., amelyben a vállalati szegmens mélyinterjús és kvantitatív felmérése mellett a lakosság véleményét is megkérdezte. Utóbbi eredményei egy 1200 fős reprezentatív országos minta alapján megmutatták azt is, hogy az ügyfelek ma Magyarországon kit tekintenek élményvezérnek, vagyis melyek azok a cégek, amelyek kiemelkedő és maradandó ügyfélélményt nyújtanak. Eszerint a UPC ügyfelei gondolják azt, hogy ez a cég tett az elmúlt évben a legtöbbet az ügyfelei elégedettsége érdekében.
Az ma már nem kérdés, hogy a kimagasló ügyfélkiszolgálás és a pozitív ügyfélélmény elérése minden jelentősebb szolgáltató vállalat számára kiemelt fontosságú, azonban a folyamatosan növekvő ügyfél elvárásokkal sok cég nem képes lépést tartani. Csak azon szolgáltatók képesek versenyben maradni, akik hosszú távra szóló ügyfélélmény fejlesztési stratégiával rendelkeznek, és ezt a napi gyakorlatba is be tudják vezetni. Azaz évről évre megfelelő erőforrásokat biztosítanak a szolgáltatásaik, infrastruktúrájuk és munkatársaik fejlesztésére. A vállalatvezetők többsége úgy véli, hogy a pozitív gazdasági környezet lehetőséget teremt ezen stratégia továbbvitelére, de számolnak azzal is, hogy tovább nőnek az ügyfelek elvárásai - derül ki a Develor Tanácsadó Zrt. 2015-ös kutatásából.
Szabó Csaba, a DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója a kutatás eredményeihez kapcsolódó, az Élményvezérek 2015 Díj átadóján elmondta: „Egy cég csak elkötelezett munkatársakkal képes az ügyfelek igényeinek meghaladására, kiemelkedő, pozitív ügyfélélmény nyújtására. Az ügyfélélményhez szükség van minden munkatársra a közvetlen ügyfél-kapcsolattartóktól a háttérben dolgozókig. Az igazi ügyfélélmény az, amikor az ügyfelek nem csak elégedettek, hanem érzelmileg is kötődnek és aktívan ajánlják az adott szolgáltatót ismerőseiknek.”
Egyebek mellett ennek az ajánlásnak a mértékét is felmérte az idei év kutatása, illetve azt is, hogy melyek azok a vállalatok, amelyeket ügyfeleik kimagasló élményt nyújtó szolgáltatóként neveztek meg. Ebben az évben az élményvezérként említett cégek élmezőnyében végzett, és az elmúlt évhez viszonyítva legnagyobb előrelépést elérő UPC Magyarország Kft.-nek ítélte oda a DEVELOR az Élményvezérek 2015 díjat.
Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója a következő szavakkal köszönte meg az elismerést:
“A Develor díja különösen értékes számunkra, hiszen az ügyfelek véleménye alapján érdemeltük ki. Nagy öröm látni, hogy erőfeszítéseinket elismerik és értékelik – ezt saját felméréseink is igazolják. Keményen dolgoztunk az elmúlt években, hogy az ügyfélkapcsolatok minden területén a legjobbat nyújthassuk: az ügyfélélmény számunkra nem csupán vonzó szolgáltatási portfóliót jelent, hanem elsőrangú kiszolgálást és törődő odafigyelést is.
Mint meghatározó internet- és élmény szolgáltató Magyarországon, minden lépésünket ezekhez az elvárásokhoz igazítjuk. Ezért is vezettünk be új, igényekre szabott csomagokat, indítottuk el az egész országra kiterjedő ingyenes Wi-Fi szolgáltatásunkat, és vezettük be a UPC Mobilt, amellyel a piacon egyedüliként korlátlan adatforgalmat adunk minden előfizetőnk kezébe. Nagyon büszke vagyok a UPC Magyarország profi és elkötelezett csapatára, akik nap mint nap mindent megtesznek azért, hogy kiemelkedő ügyfélélményt nyújthassunk előfizetőinknek. A most elnyert díj az ő munkájukat dicséri.”
A vállalat nevében a díjat Gerencsér Titanilla, a UPC Magyarország ügyfélélmény menedzsere vette át:
Kapcsolódó cikkek
- A fiatalok nem a szóból, hanem a képből értenek
- Magasról indított a GKI konjuktúraindex
- Színlelni boldog szeretőt
- Okostelefon az idei slágerajándék
- A vállalatok háromnegyedét érte már belső információbiztonsági incidens
- A felhasználók egymásnak ajánlják az Ubert
- „Sajátos kapcsolatban élünk az ügyfeleinkkel”
- Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
- Nem bíznak a külső szolgáltatókban a vállalkozások
- Ötből négy rosszindulatú támadás komoly problémát jelent a felhasználóknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei
Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban.
Az Európai E-sport Szövetség tisztújításán magyar tisztségviselő is bizalmat kapott
33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi tag képviselte.
2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.
Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja.
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.
Rangos szakmai versenyen díjazták a Mercedes-Benz duális képzésének tanulóit
2 kategóriában győztek és összesen 4 dobogós helyet szereztek a Szakma Sztár Fesztiválon április 26-án a kecskeméti Mercedes-Benz Academy diákjai. Az országos versenysorozaton 21 tanuló 4 szakmában képviselte a Mercedes-Benz Hungary Kft.-t.