Még erősebben a könyvpiacra fókuszál a Libri-Shopline
2016 első negyedévében átalakul a Libri-Shopline Nyrt.: a cégcsoport nem üzemelteti tovább a Shopline márkát, a vállalat ezután fókuszáltan a könyvek, az olvasás és a kultúra népszerűsítését tűzi ki célul. A cégcsoport vezetésében személyi változás nem történik.
A 2013-ban bekövetkezett fúzió óta a Libri-Shopline Nyrt. a közép-európai régió egyik legjelentősebb kulturális vállalatává nőtte ki magát. A teljes cégcsoport a Libri Könyvkereskedelmi Kft. és érdekeltségei, valamint a Shopline Nyrt. összefonódásával jött létre.
Az összefonódás utáni két évben a két vállalat önálló kereskedelmi márkái, a Libri, a Shopline és a Bookline egyaránt sikeresen működtek. A cégcsoport a tavalyi évben fogalmazta meg vízióját és misszióját, melynek középpontjában a kultúraközvetítés előtérbe helyezése és az olvasás népszerűsítése áll. A vállalat vezetése ezért döntött úgy, hogy a fókuszált működés érdekében a továbbiakban nem üzemelteti tovább a Shopline webáruházat, hanem a kultúra irányában folytat még elkötelezettebb tevékenységet.
A Libri 2015-ös arculatváltása után országos bolthálózatában és a libri.hu-n is letisztult, elegáns, egységes környezettel, valamint több évtizedes szakértelemmel várja ezután is a vásárlókat; a Bookline pedig szintén a 2015-ben megújított fiatalos, frappáns, pimasz, alapvetően online olvasásnépszerűsítést tűzte ki céljául. A cégcsoport a 2016-os évben is támogatja a kisebb könyvkiadókat és szakmai műhelyeket Nyitott Könyv programjával, aktív szerepet vállal az olvasásnépszerűsítésben és nagy energiát fordít CSR programjaira is.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Telefonunk biztonsága a személyes biztonságunk
Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy óvjuk a személyes adatainkat, és illetéktelenek ne férhessenek hozzá készülékünkhöz. Az alábbiak figyelembevételével nemcsak eszközünktől, hanem személyes adatainktól is távol tarthatunk másokat.
A Rakuten Viber visszatér a Formula E-be
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális vezetője örömmel jelenti be, hogy az ERT Formula E csapattal kötött új partnerség révén visszatér az ABB FIA Formula E World Championshipbe.
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.