A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett
Több mint 600 biztonsági követelmény teljesítése és 1000 órát is meghaladó előkészítő munka: szigorú nemzetközi auditfolyamaton esett át a Virtual Call Center cégcsoport ahhoz, hogy a régióban egyedülálló szolgáltatását, a VCC Pay-t elindíthassa. A telefonon keresztüli, valós időben, ügyintéző által vezetett bankkártyás fizetés átszabhatja a termék- és szolgáltatásértékesítés, illetve a kintlévőségkezelés piacát.
A Virtual Call Center által fejlesztett VCC Pay szolgáltatás főleg a telefonon keresztüli értékesítés, illetve a behajtás területén jelent régóta várt megoldást. “Minden olyan iparági szereplőnek segítség lehet, melynél jellemző, hogy a sikeres üzlet a telefonos megkeresés és a fizetés közötti eltelt idő függvénye. Mivel pillanatokon belül lehet reagálni az ügyfelek igényeire, aggályaira, az értékesítési vagy behajtási konverzió is sokszorosára nőhet” - emeli ki Tóth Szabolcs, a VCC ügyvezetője. A nyomógombos fizetési rendszer előnye, hogy bármilyen, telefonos ügyfélszolgálaton keresztül értékesített szolgáltatás díja azonnal, az operátor irányításával, mégis a legszigorúbb adatvédelmi előírásoknak megfelelve rendezhető. A megoldás kulcsa, hogy az ügyfelek nemcsak a megrendelési, hanem fizetési folyamat alatt is élő támogatást kapnak anélkül, hogy kártyaadataik a másik fél tudomására jutnának vagy tárolódnának.
A régióban úttörő technológiai megoldást nemcsak hosszas fejlesztés, hanem egy szigorú, közel két éves nemzetközi auditfolyamat is megelőzte. Ahhoz ugyanis, hogy a szolgáltatás integrálható legyen a Virtual Call Center rendszerébe, vagyis a cloud alapú szolgáltatás kártyaadatokat fogadhasson és továbbíthasson, az öt legnagyobb nemzetközi kártyatársaság - köztük a Master Card, a Visa és az AMEX - által felállított szabványnak kellett megfelelni. A PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) egy olyan széleskörű szabályozást takar, mely nem csak az IT-biztonságra, hanem minden, a céget érintő üzleti kockázatra is kitér. Így a tanúsítvány egy teljes körű minőségbiztosításként is értelmezhető. A PCI auditálási folyamat részét dokumentumvizsgálatok, személyes interjúk, működési bizonyítékok képezik, a Virtual Call Center esetében ez több mint 1000 munkaórányi együttműködést jelentett. Az audit egyik legfontosabb része a rendszer sérülékenységvizsgálata, vagyis a több lépcsős etikus hackelés. A Pay technológia már éles, és érzékelhető is a biztosító cégek, telekommunikációs szolgáltatók, homeshopping cégek és légitársaságok érdeklődése a megoldás iránt.
A Virtual Call Center tőkebefektető cége, a DBH Investment Zrt. szerint a tanúsítvány megszerzése új fejezetet nyit a cég és partnerei életében. "A telefonos bankkártyás fizetés mint egyedi régiós fejlesztés nagy lehetőség a nemzetközi terjeszkedésben. Ugyanakkor a transzparencia, a gazdaságosság, az üzleti tudatosság szempontjából is kiemeli a VCC-t a hasonló területen dolgozó cégek közül. Hosszú távon minden üzleti partnerének jó példát mutathat, és olyan cégeket vonz, melyek hasonló biztonsági elveket vallanak - mondta el Dr. Erdei Sándor, a DBH Group vezérigazgatója.
"A következő években több iparági területen, hazai és nemzetközi szinten is ugrásszerűen növekvő érdeklődésre számítanak a most bevezetett technológia iránt" - mondta el Tóth Szabolcs ügyvezető.
Kapcsolódó cikkek
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- A UPC nyerte el az Élményvezérek díjat
- A Samsungé a legjobb telefonos és online ügyfélszolgálat
- Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
- Újra elérhetők az NMHH oldalai és ügyfélszolgálata
- Magyar fejlesztés: ügyfélkiszolgálás emberi közreműködés nélkül
- Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról
- A Telekomé az ország legjobb online ügyfélszolgálata
- Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.