Jegymentesíti a tömegközlekedést a Xerox
Kilenc hónapos tesztidőszak után a Xerox elindítja a jegymentes utazást lehetővé tévő biztonságos, új generációs mobilfizetéses szolgáltatását Franciaországban, ahol ezzel a megoldással a jövőben a vonatok, a buszok, a villamosok, és a telekocsik is használhatóak lesznek.
A franciaországi Valence-ben elinduló, a tömegközlekedést gördülékenyebbé tevő mobil fizetési rendszer működése a Xerox által biztosított és a járműveken elhelyezett NFC-szabványú (Near Field Communication) leolvasó berendezésen, illetve a Xerox saját okostelefonos alkalmazásán (Xerox Seampless) alapszik. Utóbbit kell az utazóknak az NFC-képes okostelefonjukra letölteniük. Ennek megfelelően a jegykezelés egyszerű folyamattá válik. Az utasnak nincs más dolga, mint a készüléke kijelzőjét hozzáérinteni a leolvasóhoz és ezzel máris érvényesíti az utazási jogosultságát. A rendszert úgy alkották meg, hogy az offline üzemmódban is működjön. Az elraktározott információkat a készülék akkor továbbítja az adatközpontba, amikor ismét online elérhetővé válik. Az applikáció ugyanakkor az eltárolt tranzakciókról az utazások összegzése után, a hónap végén automatikusan állítja ki és küldi a számlát a felhasználónak.
A megoldás független a SIM kártyáktól, illetve a szolgáltatóktól. Egyszerűen, gyorsan telepíthető, és minden garanciával rendelkezik, ami a biztonságos üzemeltetéséhez szükséges. A Xerox, mint szolgáltató a teljes szolgáltatást felügyeli. Elvégzi az adatvezérelt technológiai háttér kiépítését, integrációját, illetve ellátja a számlázással, vevőszolgálattal, és a partneri kapcsolattartással összefüggő feladatokat.
A Xerox Seamless applikáció összekapcsolható a Xerox Mobility Companion megoldással. Ez utóbbi egy olyan alkalmazás, amellyel a felhasználók ajtótól-ajtóig megtervezhetik az utazásaikat a számukra legmegfelelőbb busz, vonat, bicikli, és telekocsi útvonalak összekombinálásával.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilra üzen a fúrógép
- „2025-re veszi fel a versenyt az önjáró villanyautó a robbanómotorossal”
- CIB Bank a digitalizáció útján
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában
- Ma kiderül, kik kapnak az idén VinCE Awards-ot
- Itt a PayPal új mobil applikációja
- Több mint 200 ezerszer dobbant a szurkolói szív a magyar válogatottért
- Ericsson Consumerlab: A viselhető eszközök piacán a személyes biztonság, a wellness és az egészségügyi alkalmazások hódítanak
- Megújult az Antenna Hungária több mint egymillió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikációja
- Tippelős alkalmazással dobna nagyot az EB-n egy magyar startup
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.