1 éves az Okospont
A Media Markt szolgáltatását az iQor biztosítja
A szolgáltatás 1 éves fennállását értékelték és ünneplték a hétvégén a Media Markt üzleteiben felállított Okospontok munkatársai és vezetői.
Az Okospontok Magyarország 14 városában, 22 Media Markt üzletben érhetőek el a hét minden napján, ahol 43 telekommunikációs szakértő segíti szervizelési szolgáltatásokkal az érdeklődőket. Az Okospontok működését a Media Markt a kezdetektől az iQor Global Services Hungary Kft. közreműködésével biztosította.
Az iQor Global Services Hungary Kft. a "high-tech" elektronika területén, az értékesítés utáni piacon nyújt professzionális terméktámogatási szolgáltatásokat partnereinek. Az amerikai tulajdonban lévő, globálisan 18 országban, több mint 32.000 munkavállalót foglalkoztató nagyvállalat magyarországi központja Szombathelyen van, ahol több mint 1100 főt foglalkoztat. Az iQor által működtetett üzletágak közül a Media Markt-tal való partnerségben valósul meg a legnagyobb volumenű kihelyezett diagnosztikai szolgáltatása, amellyel a cég célja technológiájának bővítése, a piaci szereplők és igényeik teljesebb megismerése volt, nyitás a fogyasztók felé.
Az elmúlt év eredményeit jellemzi, hogy 35.000-nél is több vásárló, közel 50.000 szolgáltatást vett igénybe az Okospontok által nyújtott lehetőségek közül. Kiemelkedik ezek közül a fólia és edzett üveg több mint 10.000 esetben történt felhelyezése, valamint a forgalmazott vírusirtó csomagok értékesítésének és telepítésének száma.
„Ügyfélközpontúság, a megelégedettség növelése, magas színvonal és minőség, ami miatt az iQor és a Media Markt sikerre vitte az Okospontokat – vélekedett az együttműködésről Pajor Attila az iQor igazgatója. – Minden vevőnk esetében arra törekszünk, hogy a megbízóval együtt tanuljunk és növekedjünk. A Media Markt-tal hasonló gondolkodásunk a partnerség folytatása, bővítése irányába mutat. Tervezzük, hogy hamarosan az SSD-kártyák beszerelését, garanciális mobilkészülékek azonnali szoftveres javítását, a navigációk frissítését, telepítését is biztosítjuk a vásárlóknak.”
„Az Okospontokkal minél könnyebbé és egyszerűbbé szeretnénk tenni ügyfeleinknek az új termékek megismerését és használatát. Ez üzletpolitikánk egyik központi eleme. Fontos számunkra, hogy minden vásárlónk merjen nyitni az új eszközök felé, tudván, hogy az iQor és a Media Markt szakemberei támogatják őket az első lépésektől kezdve” – mondta el Biró Péter, a Media Markt szolgáltatás termékmenedzsere.
A Media Markt Okospontok szolgáltatásai az iQor közreműködésével:
- Start csomagok: szolgáltatások beállítása új mobilra, tabletre, laptopra: programok telepítése, készülék személyre szabása, készülék bemutatása, használatának oktatása
- Költöztető csomagok: a régi készülékről adatok másolása új mobilra, tabletre, laptopra, az eredeti készülék "tükrözése", beállítások átvitele
- Mentő csomagok: meglévő mobil, tablet, laptop szoftveres problémáinak megoldása: gyorsítás, vírusmentesítés, hibaelhárítás, restore, újratelepítés, stb.
- Védelem csomagok: fólia, edzett üveg felhelyezés
Kapcsolódó cikkek
- Kényelmesek figyelem!
- Felfüggeszti a munkát a magyar meccsek ideje alatt az iQor
- TV vásárlási kisokos a nyárra
- Így óvd gyermeked az online világban
- Te mennyire vagy onlány?
- A mobil a mindenünk! – ha az asszony is engedi
- A jó ár már nem elég
- Okos tippek az ünnepekre, műszaki cikk vásárláshoz
- Apple nappal készül a Karácsonyra a Media Markt
- Red Friday: féláras szolgáltatások és ÁFA kedvezmény a Media Marktnál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.