A Samsung lépései a Galaxy Note7 felhasználók biztonsága érdekében
A hónap elején megelőző intézkedésként a Samsung leállította a Galaxy Note7 eladását és létrehozta a Note7 készülékcsere programot (http://www.samsung.com/hu/note7exchange/). Habár csak kisszámú esetről érkezett bejelentés felhasználóink biztonsága elsődleges számunkra, éppen ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy ebben az időszakban a lehető legjobb segítséget nyújtsuk vásárlóinknak.
Ezt szem előtt tartva szeretnénk megosztani a lépéseket, melyeket annak érdekében tettünk, hogy csökkentsük a felhasználóink biztonságát fenyegető kockázatot és minimalizáljuk az okozott kellemetlenséget:
- Az Európában már üzembe helyezett Note7 készülékekre üzenetet küldtünk, amelyben arra kértük felhasználóinkat, hogy kapcsolják ki a mobiltelefonjukat és a lehető leghamarabb vigyék vissza készüléküket oda, ahol megvásárolták.
- Folyamatos kapcsolatban állunk a Note7 tulajdonosokkal, hogy teljeskörűen tájékoztathassuk őket a legfrissebb fejleményekről: az összes európai Samsung.com weboldalunkon közzétettünk egy egyértelmű útmutatót, direkt e-mail üzeneteket küldtünk a felhasználóknak és frissítettük a releváns közösségi média felületeinket.
- Szállítóinkkal és viszonteladó partnereinkkel együtt keményen dolgozunk azon, hogy felhasználóink szeptember 19-től, hétfőtől a már meglévő készüléküket új Galaxy Note7-re cserélhessék.
- Európa-szerte kapcsolatba léptünk és együttműködünk a releváns szabályozó hatóságokkal és szervezetekkel annak érdekében, hogy a részvényeseinket informálhassuk a legfrissebb terveinkről és üzeneteinkről.
- Éjjel-nappal együtt dolgozunk a beszállítóinkkal, hogy biztosítsuk a legmagasabb minőségű gyártási folyamatot, és garantálhassuk a minőségbiztosítási elvek betartását. Az alapos vizsgálatoknak köszönhetően biztosak vagyunk abban, hogy a hamarosan Európába érkező cserekészülékekben az akkumulátor hibáját teljes egészében kiküszöböltük.
- Minden Note7 készülék csomagolását fekete négyzettel címkézünk fel, amely egyértelműen jelöli majd, hogy a készülék már az új gyártásból származik. Ez egyfajta biztosítékot jelent majd a felhasználóinknak, hogy a lehető legújabb technológiát kapják kézhez.
Jean-Daniel Ayme, a Samsung Electronics mobil divíziójának ügyvezető alelnöke elmondta: „Számunkra a felhasználóink biztonsága az elsődleges – ezért minden Note7 tulajdonost arra kérünk, hogy kapcsolja ki készülékét és a lehető leghamarabb vigye vissza a vásárlás helyére. Jelenleg azon dolgozunk, hogy a szeptember 19-én, hétfőn induló Galaxy Note7 készülékcsere programban az új telefonok rendelkezésre álljanak. Hálásan köszönjük felhasználóinknak azt a folyamatos megértést és türelmet, amit az ügyben tanúsítottak, és egyben arra biztatnék mindenkit, hogy ha bármilyen kérdése vagy aggálya merül fel, forduljon hozzánk bizalommal a 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon, vagy a legfrissebb információkért látogasson el a http://www.samsung.com/hu/note7exchange/ weboldalra.”
Kapcsolódó cikkek
- Légy részese a Years & Years mai londoni koncertjének
- Örökítse meg a környezetét 360 fokban!
- A Samsung Galaxy S6 edge 2015 legjobb okostelefonja
- A barcelónai premiert követően már meg is rendelhető az S7
- A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Kapható a Samsung Galaxy A új szériája
- Akkumulátorhiba miatt visszahívják a Galaxy Note 7 modelleket
- Rekordmennyiségű rendelés érkezett a Galaxy Note7-re Európában
- A Samsung új szintre emelte a sportolók és a rajongók közötti kapcsolatot az olimpián
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: