Gear Up 2016: Hangvezérlés, 3D vizualizáció az idei program
Idén ősszel is elindítja a legjobb programozó hallgatóknak szóló gyakornoki programját az NNG, amire november 11-ig lehet jelentkezni. A hat hónapos rotációs programot kifejezetten az Y generáció igényeire szabva alakították ki.
Az Y generáció munkahelyi elvárásai – a magas fizetést háttérbe szorítva – mára inkább a folyamatos visszajelzést, izgalmas projekteket és a csapathoz tartozást célozzák. A „Gear Uperek” ennek megfelelően saját mentort kapnak, akik folyamatosan értékelik a munkájukat a 6 hónapos program alatt. A nemzetközi terjeszkedésnek köszönhetően a budapesti irodából egyszerre dolgozhatnak a Dél-amerikai, európai és a japán közlekedési kihívások megoldásain. A programban résztvevő hallgatók többek között olyan problémákon dolgozhatnak, mint például, hogyan lehet navigálni egy alagútban, ahol nincs GPS jel, hogyan lehet különböző operációs rendszerekre optimalizálni navigációt, illetve olyan eszközöket fejleszthetnek, amik később megkönnyítik a fejlesztő kollégák mindennapi munkáját.
Magyari Andrea, az NNG HR vezetője szerint ezek a lehetőségek teszik igazán vonzóvá az NNG-t a fiatalok körében: „Folyamatosan igyekszünk bemutatni az IT szektor igazi arcát és arra biztatni a fiatalokat, hogy ismerjék meg az IT kihívásokat és globális projekteket kínáló oldalát az NNG-nél. A harmadik alkalommal meghirdetett Gear Up Program is ezt a célt szolgálja, itt is igyekeztünk a fiatalok igényeit szem előtt tartani a tervezés során.”
A gyakornokok, a látványos 3D navigáció mellett a sofőrök felhasználói élményének tökéletesítéséről és hangvezérléssel működő rendszerek optimalizálásáról szereznek tapasztalatot két-két hónapos rotációban. Az utóbbi projektben különböző dialektusokat is felismerő rendszert fognak fejleszteni – mentoraik támogatásával – a leendő szakemberek. A szervezők tapasztalatai szerint a diákok értékelik a globális projekteket, ahol egy más országban tapasztalható trendhez igazodva kell navigációs megoldásokat fejleszteni. A programra az NNG weboldalán keresztül lehet jelentkezni.
Kapcsolódó cikkek
- Az autónk válik az idegenvezetőnkké?
- Indul az ország egyik legnagyobb összdíjazású programozóversenye
- Dugómentes ősz okosnavigációval
- Óriási az igény a nyári IT-táborok iránt
- Az ABC Data a NAVITEL közép- és kelet-európai disztribútora
- Nyaralásbarát GPS a Mio-tól
- Mától elérhető a megújult iGO Navigáció alkalmazás
- Szülői értekezlettel az IT-szektor népszerűsítéséért
- 3 magyar kislány ledönti az évtizedes sztereotípiákat
- Virtuális kerékpárverseny a Mio-val, nem csak profiknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.