A MagNet Banké a legjobb banki mobil applikáció 2016-ban
Bankmonitor.hu az idén is objektív ismérvek alapján díjazta a bankpiac legjobb termékeit, digitális innovációit. Az év legjobb banki mobil applikációjának járó díjat 2016-ban a MagNet Bank vehette át.
A zsűri szempontrendszere nemcsak a szolgáltatások minőségét és számosságát értékelte, hanem a fogyasztói elégedettséget is figyelembe vette a díj odaítélésekor.
A Bankmonitor.hu pénzügyi összehasonlító portál évről évre értékeli a bankpiacon fellelhető termékeket, szolgáltatásokat és innovációs fejlesztéseket, majd objektív ismérvek alapján választja ki a kategória legjobbjait. Az idei díjátadónak a Tesla rendezvényközpont adott helyszínt, ahol a MagNet Bank vehette át a legjobb banki mobil applikációért járó díjat.
Az értékelés során a zsűri 75%-os súllyal vette figyelembe az applikációval elérhető funkciókat, és további 25%-kal a fogyasztók elégedettségét. Az Android és IOS rendszerben is működő MagNet mobil applikáció segítségével a Bank ügyfelei olyan szolgáltatásokat is egyszerűen igénybe vehetnek, mint például bankkártyájuk azonnali limitmódosítása vásárlás előtt/után, bankkártya letiltás, betétlekötés, gyors utalás sablonból, számlatörténet és számos egyéb megértést támogató vagy extra kényelmi funkció.
A rangos elismeréssel kapcsolatban a MagNet IT Igazgatója, Csákay Mátyás elmondta: „Különösen fontos ez az elismerés számunkra, mert a MagNet digitális fejlesztései javarészt házon belül zajlanak. Nagyon büszke vagyok a fejlesztői csapatunkra, akik folyamatosan figyelik a nemzetközi trendeket és világszínvonalra emelték a Közösségi Bank mobil applikációját!”
A korszerű, biztonságos és felhasználóbarát rendszer már demó verzióban is letölthető, hogy azok is próbára tehessék minden kötelezettség nélkül, akik még nem a MagNet Bank ügyfelei (https://www.magnetbank.hu/online/).
Kapcsolódó cikkek
- Csak a Jófogás látott fényt ingatlanos applikációban
- Egy hónap alatt népszerű lett a Taxify Budapesten
- Már a teljes magyar vasúti menetrend is elérhető a Google Térképen
- Nagy megrendelők tömeges kiszolgálására készül a mobiltelefonos távnyitásra szakosodott magyar NOLD Technologies
- Az álláspiacot készül felforgatni egy új magyar alkalmazás
- Valóban megfertőzi a fiatalokat a Pokémon GO?
- Lehullt a lepel – Ezt tudja a netbankod!
- Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját
- Indul a ChimeIn, a LogMeIn sikeréért felelős szakemberek új webes applikációja
- Hibabejelentő applikációt fejlesztett az E.ON
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.