Tarolt a Telenor a CSR Hungary díjátadón
A Telenor vehette át a legtöbb díjat idén a Magyar Üzleti Felelősség témájában
Idén „Fenntartható nagyvállalat” és „Környezet – Zöld kiválóság” kategóriában egyedüli díjazottként ismerték el a Telenor munkásságát, valamint a Kórházsuli programmal a „Felelős együttműködés”, és a Biztonságos Internet oktatás programmal a „Közös felelősség – Közös ügyek” kategóriában is a díjazottak közé került a mobilszolgáltató.
A biztonságos internetezés oktatása a Telenor digitális oktatási programja, a Hipersuli indulásával egy időben vált rendkívül fontossá, hogy minél több tanuló tudatosan, a veszélyeket elkerülve internetezhessen. A TudatosNetnek elnevezett tananyagot a Telenor közel 1100 önkéntes munkatársa segítségével adta át a programban részt vevő diákoknak, így a közelmúltban 50 iskola 5500 diákját tudták személyesen is elérni. A Hipersuli oldalán is megtalálható oktatóanyaghoz bárki szabadon hozzáfér, így további több ezer diákhoz jutott már el.
A Telenor 2015 novembere óta a szintén díjazott Kórházsuli programot is támogatja, melynek fő célja, hogy a tartósan kórházi ápolásra szoruló gyermekek oktatását innovatív módon, digitális eszközökkel és mobilinternettel segítse. A program keretén belül a kórházpedagógusok és középiskolások táblagépekkel látogatják meg a beteg gyerekeket, akik ezen eszközök segítségével, a Kórházsuli rendszerében kidolgozott felületen tanulhatnak. A tananyagot önkéntes gimnazisták dolgozzák ki számukra személyre szabottan. A program további előnye, hogy a középiskolában kötelezően elvégzendő 50 órás iskolai közösségi szolgálat keretein belül is csatlakozhatnak önkéntes diákok. A Telenor és a Kórházsuli együttműködése jövőre is folytatódik, sőt országosan is elérhetővé válik.
A díjat 2006-ban hozták létre azzal a céllal, hogy új gondolkodásmódra buzdítsák az üzleti élet szereplőit, bebizonyítva ezzel, hogy a társadalmi szerepvállalás egyáltalán nem profitellenes. Azóta évente értékelik az ország legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseit, projektjeit és menedzsmentrendszereit.
A 216. december 13-án a Telenor számára átadott CSR Hungary, a Magyar Üzleti Felelősség 2016 díjak:
- Fenntartható nagyvállalat kategória
Telenor Magyarország Zrt. - Környezet - Zöld kiválóság
Telenor Magyarország Zrt. - Közös felelősség - Közös ügyek kategória
Telenor Magyarország Zrt. /Biztonságos Internet oktatás - Felelős együttműködés
Telenor Magyarország Zrt. /Kórházsuli Program
Kapcsolódó cikkek
- Játékokkal és új funkciókkal bővült a Telenor chatbotja
- 1,2 Gbps feletti adatátviteli sebességet ért el mobilinterneten a Telenor
- Íme a legfelelősebb magyar vállalatok!
- A Telenor segítségével virtuális valóságba invitál az UNICEF
- Átadták az idei díjakat az informatikai oktatásban élen járó egyetemi oktatóknak és középiskolai tanárcsapatoknak
- A Sziget és Telenor mutatta be az első hazai Viber-matricacsomagokat
- Lehull a lepel a Telenor karácsonyi ajánlatairól
- CES 2017: 35 innovációs díjat nyert a Samsung
- A Telenor Accelerate nyertesei a Microsoft BizSpark Plus csomagját is igénybe vehetik fejlesztéseikhez
- Hatósági szerződés nyomán a Telenor kompenzálja a tarifamódosításban hátrányosan érintetteket
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.