A DIGI és a Discovery Networks kibővíti együttműködését

Az Eurosport csatornák mellett a Discovery Channel és a TLC is elérhető lesz a DIGI-nél

forrás: Prím Online, 2017. január 2. 12:52

A DIGI és a Discovery Networks megállapodott együttműködésük kibővítéséről: a DIGI az Eurosport 1, Eurosport 2, Eurosport 1HD, Eurosport 2HD csatornák mellett a Discovery Channel és TLC csatornákat is kínálja ügyfeleinek. A DIGI előfizetői élvezhetik az Eurosport 1 és Eurosport 2 exkluzív sportközvetítéseit és a Discovery Channel és a TLC minőségi tényszerű szórakoztató tartalmait.

A DIGI és a Discovery Magyarország bejelentette meglévő együttműködésük kibővítését annak érdekében, hogy az Eurosport 1 és az Eurosport 2 műsorai mellett a Discovery Channel és a TLC prémium tartalmai is elérhetőek legyenek a szolgáltató nézői számára. A DIGI előfizetői így továbbra is élvezhetik a Bundesligát, a négy Grand Slam tenisztornát, a WTCC-t és a következő olimpiát az Eurosport csatornákon. Januártól kezdve emellett láthatják a Discovery Channel és a TLC olyan népszerű sorozatait, mint az Autókereskedők, az Aranyláz Alaszkában és az Amcsi benzinfalók, illetve a Tortakirály, a Mondj igent a ruhára!, az Így kerek az életem és a Bizarr testek.

 

Az új megállapodás értelmében a Discovery Channel, az Eurosport és a TLC tartalmai elérhetőek lesznek a DIGI mobil eszközökön is nézhető televíziós szolgáltatásán, a DIGI Online-on is.

 

A bejelentésről szólva Victoria Davies (VP, Country Manager Discovery Networks CEE) kiemelte, milyen előnyöket jelent az új megállapodás a magyar nézők számára: „Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük kibővített együttműködésünket a DIGI-vel, melynek révén legnépszerűbb csatornáink elérhetőek lesznek kínálatukban a magyar szurkolók és nézők örömére. Ezzel is megerősítjük hosszú távú elkötelezettségünk: releváns prémium tartalmakat készítünk és azt minél több magyar nézőhöz juttatjuk el, minden eddiginél több képernyőn.”

 

„A DIGI is örömmel jelenti be mind vezetékes, mind műholdas előfizetőinek a két új tematikus csatorna érkezését. A kedvező áron széles televíziós kínálatot képviselő DIGI számára fontos a minőségi tartalom. Dinamikusan növekvő ügyfélkörének igényeit folyamatosan szem előtt tartva a teljes családnak kínál színvonalas és szórakoztató programokat az otthonokban. A sport terén is elkötelezett szolgáltató számára a gazdag sportcsatorna kínálat alapvető hitvallás, ezt bizonyítva újította meg az Eurosport csatornák szerződését is” – nyilatkozta Kállai Annamária, a DIGI marketing managere.

 

A Discovery Channel a világ legszélesebb körben terjesztett pay-TV márkája, mely közel 500 millió néző számára elérhető. Legmagasabb minőségű tartalmai egyszerre informálják és szórakoztatják a nézőket, bemutatva a világ nagyszerűségét, az élet teljességét és a benne rejlő lehetőségeket. Azok számára kínál új élményeket, akik kíváncsiak az őket körülvevő világra. Exkluzív tényszerű szórakoztató műsorai szenvedélyt, kalandot és izgalmat nyújtanak nézőinknek, elszánt hőseinek köszönhetően beleélhetjük magunkat a felfedezők és újítók kalandjaiba, akik álmaikat követik, és ezáltal inspirálnak minket.

 

Az Eurosport az európai sportesemények első számú csatornája, mely táplálja a rajongók szenvedélyét és összekapcsolja őket a világ legnagyobb sporteseményeivel. Az olimpiai játékok európai otthonaként az Eurosport az olimpiai játékok minden eddiginél nagyobb élményét nyújtja majd, minden eddiginél több képernyőn, és az egész éves történetmesélés révén a nézőkhöz közelebb hozza a helyi hősöket. A kerékpársportok, a Grand Slam tenisztornák és a téli sportok otthonaként az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornák összesen 236 kumulatív előfizetőt érnek el Európa, a csendes-óceáni térség, Afrika és a Közel-Kelet 94 országában.

 

A TLC a világ egyik legszélesebb körben terjesztett női életmód és szórakoztató csatornája, mely 192 országban és területen 332 millió háztartásban érhető el. A TLC a valódi élet emlékezetes történeteit kínálja, és csodálatos családokat, megrázó átalakulásokat és az élet legfontosabb pillanatait megörökítő műsorain keresztül hétköznapi emberek szeretetreméltó, humoros és reményteli emberi kapcsolatait mutatja be.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01