A Fujitsu biztonsági megoldásait alkalmazza a világ egyik legnagyobb alumíniumgyártója

forrás: Prím Online, 2017. január 23. 12:57

A Fujitsu Finnország szerződést írt alá biztonsági megoldások szállításáról a világ egyik legnagyobb integrált alumíniumgyártó vállalatával, a Norsk Hydro ASA-val. 

A szerződés értemében a Fujitsu 7/24 órában reagál ügyfele biztonsági incidenseire, biztonságos felhasználóhitelesítéssel segít mérsékelni a működési kockázatokat, teljesíteni az egyre szigorúbb megfelelési és hatósági követelményeket, valamint védeni a Hydro kényes adatait és szellemi tulajdonát az erősödő online fenyegetésekkel szemben. Az új hat éves szerződés jelentősen kibővíti a partnerek korábbi IT-szolgáltatási megállapodását, amelynek keretében a Fujitsu 2010 óta nyújt globális IT-infrastruktúra szolgáltatásokat a Hydro számára 40 országban. 

 

A biztonság központi szerepet játszik a vállalat digitalizációs stratégiájában. A Hydro adatait és infrastruktúráját érintő kockázatok minimumra szorítása érdekében a Fujitsu biztonsági incidensekre reagáló csapata (Computer Security Incident Response Team, CSIRT) globális rendszerfigyelési és reagálási szolgáltatásokkal, 7x24 órában azonosítja és hárítja el a biztonsági incidenseket. A Fujitsu által nyújtott szolgáltatások között szerepel majd biztonsági információ- és eseménykezelés (SIEM), sérülékenységi vizsgálat, intelligens fenyegetéselhárítás és incidenskezelés. 

 

A Hydro a Fujitsu PalmSecure tenyérvéna-azonosító rendszerével szabályozza és védi az adatok és az IT-szolgáltatások hozzáférését. A rendszer biometrikus technológia segítségével beolvassa a felhasználó tenyerében futó erek mintázatát, és ennek segítségével végez gyors és pontos azonosítást. Brazíliai kioszkrendszerein a Hydro már jelenleg is a Fujitsu PalmSecure segítségével nyújt biztonságos és könnyen kezelhető hozzáférést több mint 2000 bányásza és egyéb dolgozója számára a HR-adatokhoz. Az új rendszert 2017 során terjesztik ki a Hydro európai létesítményeire, ami mintegy 4000 főre növeli a felhasználók számát.

 

 

„A biztonság kiemelt prioritás számunkra a működésünk minden területét érintő digitalizációs folyamatban. Fontos, hogy bizalmat teremtsünk IT-rendszereink iránt. A biztonságon messze túlmutató képességekkel rendelkező stratégiai partnerként a Fujitsu segítségünkre lesz az incidensek hatékony kategorizálásában, a rájuk való reagálásban, és a felhasználói azonosítók biztonságos kezelésével a változó biztonsági követelmények teljesítését is támogatja” – nyilatkozta Jo de Vliegher, a Hydro informatikai vezérigazgató-helyettese és információs rendszerekért felelős vezetője. 

 

„A gyors ütemben növekvő Hydrónak működése minden területén magas szinten kell tartania a biztonságot. A biztonság fontosságának erősödéséhez az is hozzájárul, hogy minden régióban speciális helyi megfelelési követelményeket kell figyelnie és betartania. A biztonság terén végzett alapos értékelést követően a Hydro azonosította a fő beruházási célterületeket, mi pedig nagy örömmel segítünk neki a további globális növekedést támogató, jól skálázható, stabil biztonsági platform kiépítésében” – hangsúlyozta Rob Norris, a Fujitsu EMEIA nagyvállalati és kiberbiztonsági megoldásokért felelős alelnöke. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01