Ingenico mobilfizetési terminálokkal látja el tanácsadóit a Generali Biztosító
Az egyszerű és biztonságos fizetési megoldások globális piacvezetője, az Ingenico Group bejelentette, hogy Magyarország egyik vezető biztosítótársasága, a Generali a vállalat mPOS termináljaival látja el pénzügyi tanácsadóit.
Az OTP Bank részvételével, december elején induló projekt első ütemében 350 db mobilfizetési terminál segíti majd az üzletkötők munkáját. Az Ingenico iCMP mPOS megoldás egy okostelefonhoz vagy táblagéphez kapcsolódva az azon futó üzleti applikáción keresztül képes minden jelenleg forgalomban lévő bankkártya (mágnescsíkos-, chip- és érintőkártya) elfogadására. A szerződés keretében az Ingenico Group telepíti a terminálokat, valamint a Generali számára fejlesztett zártláncú üzleti applikációt, illetve elvégzi a készülékek folyamatos karbantartását is, valamint továbbítja a tranzakciókat az OTP Bank felé.
„A minőségi ügyfélkiszolgálás érdekében a személyes kapcsolattartás nem helyettesíthető. A különböző szolgáltatások és az összetett, személyre szabható biztosítási megoldások alapos megértéséhez szükség van a felkészült tanácsadók segítségére. Folyamatosan törekszünk arra, hogy a személyes tanácsadást online és mobileszközök segítségével egyszerűbbé, okosabbá tegyük, és megkönnyítsük ügyfeleink életét ezzel. Az mPOS termináloknak köszönhetően mostantól a díjfizetés is egyszerűbb és gyorsabb lehet” – mondta Komlósi Tamás, a Generali Biztosító értékesítési hálózatának vezetője.
„Az mPOS kiváló megoldás olyan piaci szereplők számára, akik nagyszámú, mobil munkatársi hálózattal dolgoznak, és ilyen módon szolgálják ki ügyfeleiket” - mondta el Krasznai Zoltán. Az OTP Bank Kártyaelfogadói Főosztályának vezetője hozzáfűzte a változó ügyféligényekre reagálva, az OTP Bank innovatív megoldásaival mindig is élen járt a hazai banki és fizetési iparág fejlesztésében. „Elsőként vezettük be a PayPass kártya elfogadást a magyar piacon 2009-ben: a bevezetés óta az OTP által kibocsátott érintéses kártyák száma mára meghaladta a 2,7 milliót”.
Szász Ferenc, az Ingenico Hungary értékesítési igazgatója az együttműködés kapcsán elmondta: „Nagy öröm számunkra, hogy a biztosítási szegmens újabb szereplője választotta az mPOS terminálokat a kártyaelfogadás megkönnyítésére. Bízunk benne, hogy a jövőben újabb piacok is felfedezik ezt az egyszerű, hatékony és nem helyhez kötött kártyaelfogadási megoldást” – mondta el a szakember.
„A fizetési innovációban élen járó vállalatként a Mastercard üdvözli az Ingenico és a Generali Biztosító új mPOS megoldását, amely egy újabb lépést jelent a készpénzmentes társadalom felé vezető úton. Tapasztalataink szerint egyre több vásárló és pénzügyi szolgáltatást igénybe vevő ügyfél keresi tudatosan a kártyás fizetési lehetőségeket, hiszen így nem kell nagy mennyiségű készpénzt maguknál tartaniuk, a fizetés pedig gyors, kényelmes és biztonságos.” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Örömmel látjuk, hogy a mobilfizetési terminálok egyre népszerűbbek Magyarországon is, így olyan területeken is elérhető válik a kártyás fizetés, ahol eddig nem volt jelen.”
Kapcsolódó cikkek
- Mi az a szex? Ha lefeküdtünk, akkor járunk?
- Megszokás vagy praktikusság?
- Magyar módszer segítségével változtatja meg milliók életét a Samsung
- Elindult a myMeki alkalmazás!
- A jövő már a budapesti sarkon parkol
- Okostelefon applikáció a tudatos vásárlásért
- Magyar cég Bluetooth-os garázsnyitója elsőként nyerheti el az Apple tanúsítványát
- Nagy megrendelők tömeges kiszolgálására készül a mobiltelefonos távnyitásra szakosodott magyar NOLD Technologies
- Az álláspiacot készül felforgatni egy új magyar alkalmazás
- Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.