Programmatic Kisokost adott ki az IAB Hungary

forrás: Prím Online, 2017. február 15. 10:40

Osipovich Marianna (Amnet) és Kassai Péter (CEMP SH) vezetésével az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja elkészítette a programozott médiavásárlást részletesen bemutató, szabadon letölthető Programmatic Kisokost.

“A tavalyi IAB Programmatic kutatásból egyértelműen kiderült, hogy legtöbbünknek még mindig ködös a programmatic – és ez a legnagyobb hátráltató tényező. Bonyolult a terminológiája, túlzottan tech fókuszú, ráadásul nem könnyű megtalálni a belépési pontokat sem a hirdetőknek. Vettük az üzenetet, ennek eredménye ez az anyag. Megfelelő alapok nélkül nem lehet űrhajót építeni, ezért csináltuk (és ismételjük majd meg) az IAB Programmatic Thematics rendezvényt és ezért készült ez az anyag is. Szerintem hiánypótló“, mondta el Vándor Attila, az IAB Programmatic munkacsoport vezetője.

 

A Kisokosban a definíciókon túl szó esik a belépési pontokról, bemutatják a hazai programmatic ökoszisztémát, felsorolják a főbb targetálási lehetőségeket, azaz összességében az első-második lépések megtételét segíti az összeállítás. “Amennyire tudjuk nem készült még magyar nyelvű anyag, amely ilyen részletességgel mutatja be a programmatic alapokat, ráadásul kifejezetten a hazai piacból kiindulva. Például először mi rajzoltuk fel a hazánkban aktív szereplők térképét tevékenység szerint bontva – ez óriási segítséget nyújt majd azoknak, akiknek fogalmuk sincs, hogy kihez forduljanak“, teszi hozzá Vándor Attila.

 

A Programmatic Kisokost bárki haszonnal forgathatja, de elsősorban azoknak a hirdetőknek ajánlják, akik még nem léptek be e szegmensbe, vagy akadnak még kérdéseik az alapokkal kapcsolatban.

 

Az IAB Programmatic Kisokos letölthető: https://iabhu.files.wordpress.com/2017/02/programmatic-kisokos-v06.pdf 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG

Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.

2024. november 22. 18:14

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36