Dögös tech trendekkel jön az idei SMART 2017 konferencia
Az idei SMART 2017 konferencián a fejlesztői és okos szenzoros témákon túl idén kiemelt fókuszban lesznek az adatvezérelt szolgáltatások, a fintech, a mesterséges intelligencia, a virtuális valóság, az IoT dev és az ipar 4.0.
Átfogó képet ad a dübörgő digitális forradalomról Magyarország és a régió egyik legnagyobb okos technológiával és startupokkal foglalkozó konferenciája, a SMART 2017. április 5-én. A konferencia az aktuális fejlesztői témákon túl, többek között az egészségügyet, a pénzügyi világot, a telekommunikációt és közlekedést alapvetően meghatározó hazai és nemzetközi tech megoldásokat mutatja be.
Ipar 4.0, dolgok internete (IoT), adatvezérelt folyamatok, fintech, medtech, virtuális valóság (VR) és mesterséges intelligencia (AI) - divatos hívószavak, amelyek jelenleg a technológia által leginkább befolyásolt és leggyorsabb ütemben fejlődő területeket jelölik. Legyen szó globális technológiai óriásvállalatról, vagy ambíciózus, innovatív startupról, hazánkban és nemzetközi szinten is jelenleg a fenti területeken folytatják a legjelentősebb fejlesztéseket.
A SMART 2017 konferencián ennek megfelelően a legfrissebb magyar innovációk bemutatkozása mellett nagy multicégek vezető szakemberei is részt vesznek. Előadást tart többek között Claire Penny, a mesterséges intelligencia és gépi tanulás területén nemzetközileg vezető szerepet betöltő IBM Watson szakértője, Christopher Mattheisen a Magyar Telekom vezérigazgatója, számos hazai és nemzetközi befektető, de részt vesznek az ipar 4.0 úttörőinek számító Audi, a Saab, valamint a fintech szektor nagyvállalati és induló képviselői is.
Élethosszig tartó kódolás
Az informatikus képzés aktuális kérdéseit felvonultató NextGen of IT tematika a munkaerőpiacot érintő HR vonatkozású, kereslet-kínálat kérdésekre keresi a válaszokat és alkalmazható megoldásokat, ahol olyan cégek szólalnak meg, mint a Google, a McKinsey vagy az eltérő képzési modelleket szállító cégek képviselői, mint a CodeCool, a Green Fox Academy, vagy a Mosaik.
Hogyan közlekedik majd a jövő városlakója?
A technológiai fejlődés gyökeresen változtatja meg a közlekedést is, mely ennek megfelelően az egyik legdinamikusabban fejlődő terület jelenleg. A konferencián Vitézy Dávid (MMKM) mutatja be, hogy milyen lesz a közlekedés a jövő városában, míg Michaletzky Bálint, a GreenGo vezetője, a Budapesten közelmúltban indult autómegosztó szolgáltató eddigi tapasztalatairól számol be. Emellett előad a konferencián az egyik legígéretesebb magyar startup, az önvezető technológia területén világszinten a legnagyobb cégek által is keresett megoldást fejlesztő AImotive képviselője is, valamint a Commsignia képviselői is.
Rendhagyó startup „pörzsölés”
A globális vállalatok és már piacképes megoldásokat kínáló innovatív vállalkozások mellett a SMART hagyományosan teret ad a feltörekvő startupoknak is. Nem lesz ez másként idén sem, viszont a korai fázisú cégek a mostani eseményen egy teljesen új, rendhagyó formátumú „mesterkurzuson” vehetnek majd részt. Egy szakmai előválogatást követően a programra jelentkező, korai fázisban lévő startupok, személyes konzultáció keretében kapnak tanácsadást vezető szakértőktől és vállalkozóktól a startup építés szempontjából releváns témákban, úgy mint termékmenedzsment, UX, tőkebevonás, értékesítés, az üzleti modell kialakítása, vagy az agilis módszertan.
További információ és regisztráció: www.smartconference.hu
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2016: Budapesten versenyez az európai startup világ krémje
- SMART 2016: nemzetközi innovációs expót rendeznek Magyarországon
- Innováció az ICT ökoszisztémában
- Gyorsítsuk az innovációt az ITU Telecom World 2015 konferencián
- Mobil szegmensre fókuszáló startup seregszemle a Smartmobil ’13-on
- Magyar startupok, akikről sokat hallunk még az idén
- Magyar megoldás forradalmasíthatja a világ filmiparát
- Lezárult a Nemzeti Kiberverseny hazai fordulója a ProDay IT-Biztonsági Konferencián
- Bemutatták a Samsung új QLED Signage kijelzőit
- ProDay IT-Biztonsági Konferencia és Expo Budapesten
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.