Biztonságosan a felhőbe
A Fujitsu PRIMEFLEX integrált rendszerek családjának tegnap bemutatott, új tagja segít a vállalatoknak előkészíteni a nyílt forráskódú felhőalapú technológia bevezetését.
A megbízható, nagyvállalati kategóriájú teljesítményt nyújtó megoldás a SUSE OpenStack Cloud felügyeleti platform költségelőnyeit is biztosítja. A FUJITSU PRIMEFLEX for OpenStack integrált rendszer új SUSE-változata zökkenőmentes megoldást kínál a felhasználó cégeknek ahhoz, hogy helyben telepített rendszereiket áthelyezzék a felhőbe.
A megoldás a Fujitsu és a SUSE tavaly novemberben bejelentett stratégiai szövetségének első gyümölcse. A partnerkapcsolat a felhőmegoldások, a kritikus támogatás és a konténertechnológiák fejlesztését állítja a középpontba. A Fujitsu és a SUSE által fejlesztett, új PRIMEFLEX for OpenStack segítségével a vállalatok gyorsabban kiterjeszthetik környezetüket a felhőre – kiaknázva a felhőalapú számítástechnika rugalmasságát és költségtakarékosságát. A Fujitsu és a SUSE egyben zökkenőmentessé is teszik az OpenStack felhő bevezetését, mivel a PRIMEFLEX rendszer teljesen megszünteti a felhőkörnyezet üzembeállításával kapcsolatos komplexitást és bizonytalanságot. A stresszmentes indulást közös referenciaarchitektúra támogatja. Így a felhasználó cég biztos lehet benne, hogy a rendszer telepítés után azonnal gördülékenyen fog működni.
A PRIMEFLEX for OpenStack olyan ügyfeleknek készült, akik a felhőkörnyezetre való átállás első lépéseként szeretnék gyorsan, biztonságosan és egyszerűen megvizsgálni és bevezetni a privát OpenStack platformot. A SUSE-kiadás a kulcsrakész rendszereket és referenciaarchitektúrákat egyaránt tartalmazó, rendkívül sikeres PRIMEFLEX integrált rendszercsalád legújabb tagja.
„Az OpenStack – a feladat jellegétől függetlenül – de facto szabványnak számít a felhőinfrastruktúrák világában, és jelentős költségmegtakarítást biztosít a szállítóspecifikus rendszerekhez képest. Eddig azonban az OpenStack-környezet bevezetése jelentős szakértelmet és önállóságot igényelt, ezért nagy hibakockázattal járt, sokáig tartott és drága is volt. A helyben telepített OpenStack felhőinfrastruktúra kialakítását támogató, előkonfigurált és előtesztelt integrált rendszerrel mi most mindkét terület legjavát nyújtjuk ügyfeleinknek. Validált referenciaarchitektúráinknak köszönhetően nem kell aggódniuk az OpenStack interoperabilitása miatt. A PRIMEFLEX-dizájnnak köszönhetően pedig kicsiben indulhatnak és igény szerint, biztonságos és kipróbált növekedési terv mentén skálázhatják rendszereiket – és egyben a nyilvános és privátfelhő-szolgáltatások bevezetésére is felkészülhetnek” – nyilatkozta Jörg Hartmann, a Fujitsu EMEIA-régió alelnöke és a termékkategóriáért felelős vezetője.
Gyorsítósáv az OpenStack bevezetéséhez
Az OpenStack a leggyorsabban terjedő nyílt forráskódú felhőfelügyeleti platformok egyike. Egyre népszerűbb a vállalatok körében, mivel költséghatékony, nyílt forráskódú, rugalmas és skálázható. Kifejezetten következő generációs felhőalkalmazásokhoz készült, így előszeretettel használják a jövőbeni felhőberuházások kiindulási alapjaként. A PRIMEFLEX for OpenStack mellett döntő ügyfelek könnyen ki tudják választani azt az előtesztelt rendszerkonfigurációt, amely megfelel a helyben telepített privátfelhő-infrastruktúrával szemben támasztott igényeiknek, és elég rugalmas ahhoz, hogy biztosítsa a konkrét igényeket kiszolgáló finombeállításokat, pl. a hardver- és szoftverátállás (failover), valamint a szoftveresen definiált hálózati és tárolókörnyezeti működés terén.
A vadonatúj SUSE OpenStack Cloud 7 platformra épülő legújabb PRIMEFLEX rendszer nagy teljesítményű Fujitsu hardverekből, PRIMERGY szerverekből és ETERNUS tárolókból áll. Ezen túlmenően az ügyfelek professzionális szolgáltatások átfogó kínálatát vehetik igénybe: pl. helyszíni rendszerbevezetést és többféle, hozzáadott értéket képviselő kiegészítő szolgáltatást. A Fujitsu minden támogatási igényt egy forrásból elégít ki, legyen szó hálózati, hardver- vagy szoftverproblémáról. Összességében véve a PRIMEFLEX for OpenStack megbízható és kockázatmentes választás a rendkívül reagálókész és nyitott, költséghatékony felhőkörnyezet bevezetéséhez.
„A PRIMEFLEX for OpenStack új kiadása egyszerre biztosítja a nagyvállalati rendszerek megbízhatóságát és a SUSE OpenStack felhő kulcsrakész agilitását és nyitottságát. A közös megoldással az ügyfelek gyorsan fejlődő, rugalmas és biztonságos felhőtechnológiával egészíthetik ki helyben telepített rendszereiket. Így üzleti szükségleteik bővülésével jövőbiztos, testre szabott, ‘as a service’ szemlélettel működő infrastruktúrát vehetnek igénybe” – tette hozzá Dr. Gerald Pfeifer, a SUSE termékekért és technológiai programokért felelős alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu szerint az éberség a kiberbűnözés legnagyobb ellensége
- Csúcson az SAP felhő megoldása
- Digitális átalakulás nyílt (a)lapokkal
- Az elavult technológia a digitális átalakulás legfőbb akadálya
- IDC DevOps üzleti találkozó
- A Fujitsu az élen a menedzselt szolgáltatások európai piacán
- A Fujitsu ETERNUS AF650 a kategória leggyorsabb tárolója
- Gartner: végpontvédelemben is a legjobbak között a Trend Micro
- A Fujitsu biztonsági megoldásait alkalmazza a világ egyik legnagyobb alumíniumgyártója
- Új „2 in 1” táblagépeivel a Fujitsu tökéletes feltételeket teremt a munkavégzéshez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.