A Dell EMC elindította új, integrált partnerprogramját
Az egyszerű, kiszámítható és jövedelmező program rendkívüli lehetőségeket nyújt a partnerek számára a növekedésre és a nyereség növelésére
A Dell EMC hivatalosan is elindította új, az alapoktól felépített — és a két korábbi, világszínvonalú program előnyeit ötvöző — integrált partnerprogramját, amely egyetlen program keretében nyújt megoldást a Dell EMC partnerek jelenlegi és jövőbeli igényeire. A nemzetközi partnerekkel együttműködésben kidolgozott program három fő alappillére az egyszerűség, a kiszámíthatóság és a jövedelmezőség.
„A globális üzleti világ rohamosan változik, és egyre többen ismerik fel a digitális transzformáció fontosságát. A Dell EMC és partnerei egyedülálló helyzetükből adódóan maximális segítséget tudnak nyújtani ügyfeleiknek ebben a fejlődésben” — nyilatkozta John Byrne, a Dell EMC globális értékesítésért felelős elnöke.
Kiszámítható: részvételi szabályok és az Infrastructure Solutions Group (ISG)
A Dell EMC elkötelezett az iránt, hogy új üzleteket szerző partnereit megjutalmazza. Az integrált és teljes mértékben egyszerűsített folyamatnak, valamint a globális érvényű Partner Etikai Kódexnek köszönhetően, az új üzleti megállapodások regisztálására hivatott Deal Registration program védelmet nyújt azon partnerek számára, akik ügyfeleik körében aktívan népszerűsítik a Dell EMC termékeit és megoldásait. A regisztrált és jóváhagyott lehetőségekkel rendelkező partnerek előnyösebb árakat kaphatnak, valamint védelmet élveznek a közvetlen értékesítési konfliktusok esetén.
A Dell EMC célja, hogy partnerei a jövőben teljes értékű Dell EMC értékesítőként működjenek az új és a meglévő piacokon. Ennek érdekében viszonteladói csatornáinál kiterjeszti a tárólókra már eddig is alkalmazott Incumbency for Storage programot — mely a partnerek a tárolók értékesítése terén eddig elvégzett munkáját hivatott védeni —, az Infrastruktúra Megoldások Csoport (ISG) összes termékkörére. Így védi a partnerek eddig befektetett munkáját minden ISG termékkörre — úgy mint szerverek, hálózatok, tárolók, biztonsági mentések, konvergens/hiperkonvergens és további megoldások területén egyaránt — a minősített ügyfeleknél.
Több programszint, több előny
Az új programszinteket úgy alakították ki, hogy a Dell EMC partnereit versenytársaik elé helyezzék, és egyértelmű út vezessen az egyre magasabb szintekre. A Gold, Platinum és Titanium programszintek mellett utóbbin belül újdonságként a Titanium Tier és Titanium Black szint is elérhető lesz. A Dell EMC megoldásokat szállító partnerei jelentős visszatérítést kaphatnak elsősorban az olyan nyereséget hozó tevékenységek után, mint az új üzletek szerzése, a Dell EMC szolgáltatások értékesítése — beleértve a tanácsadást, üzembe helyezést, támogatást és az oktatási szolgáltatásokat —, a képzéseken való részvétel és a teljes portfólió értékesítése. Ahogy egyre magasabb szintre lépnek, a program egyre több előnyét élvezhetik.
Az egységes program a Dell EMC partnereinek teljes körét felöleli, beleértve a teljes megoldást szállítókat és felhőszolgáltatókat, a stratégiai kiszervezett-szolgáltatást végzőket, az OEM-partnereket, a rendszerintegrátorokat, valamint a disztribútor partnereket. Ennek, az értékesítési lánc minden elemére kiterjedő stratégiának a részeként érti azon vállalkozásokat is, amelyek „Powered by Dell EMC”–vel fémjelzett, Dell EMC technológiát tartalmazó termékekkel lépnek piacra.
Disztribútor partnerek
A disztribúciónak kulcsfontosságú szerepe van abban, hogy partnereink megfelelően szolgálják ki ügyfeleik igényeit és a Dell EMC támogatja ezt az üzleti modellt. A disztribútori program e támogatás átfogó rendszerét kínálja, amely az értékesítés teljes összegére vonatkozó alap visszatérítést, célzott partnerekre és egyes üzletágakra vonatkozó növekedési ösztönzőket, valamint szolgáltatásokra vonatkozó visszatérítéseket is tartalmaz.
„Az új, integrált program a két korábbi program legjavát egyesíti, célja a partnerek fejlődése és a jövedelmezőség növelése, a partnerek támogatásának és elismerésének tekintetében pedig felülmúlja az iparág összes eddigi ajánlatát. Semmi kétségem, hogy ez a program rendkívül jövedelmező lesz a Dell EMC és partnerei számára egyaránt, és lehetővé teszi az iparág további fejlődését” — mondta Kevin Rhone, az Enterprise Strategy Group értékesítésiigazgatója.
Szolgáltatások
A partnerek mélyebb kapcsolatot építhetnek ki és értékesebb szolgáltatásokat kínálhatnak ügyfeleiknek, ha saját képességeiket kiegészítik a Dell EMC szolgáltatásaival. Az új program lehetőséget ad a partnereknek, hogy kihasználják a szolgáltatások értékesítésében lévő növekedési lehetőséget. Mivel viszonteladóként értékesíthetik a Dell EMC szolgáltatásait, további visszatérítéseket kaphatnak, és növelhetik esélyüket a magasabb programszintek követelményeinek elérésére. A tanácsadásban, támogatásban és üzembe helyezésben szolgáltatói kompetenciával rendelkező partnerek pedig a Dell EMC szolgáltatásokat részben, vagy teljesen önállóan is nyújthatják.
Egyszerű: egységes partnerportál
A partneri elégedettség növelése érdekében a Dell EMC partnerprogram egyetlen portálról érhető el, ahol minden szükséges információ megtalálható, és amelynek egyszerű használatát az egyes partnertípusok és a partnerség jellege szerinti nézetek biztosítják. A minden partner számára egységes belépési pontként szolgáló portál 2017. február 20-a óta él.
Jövedelmező: jelentős visszatérítés és piacfejlesztési keret (MDF)
Az arra jogosult partnereket jelentős visszatérítéssel jutalmazó program egyik sarokköve a jövedelmezőség növelésének lehetősége.
Cloud Partner Connect kezdeményezés
A Dell EMC Cloud Partner Connect kezdeményezése a hagyományos megoldásokat szállító és a felhőszolgáltató partnerek közötti viszonteladói kapcsolatok kiépítését támogatja. A hagyományos megoldásokat szállító partnerek így olyan ajánlatokat kínálhatnak ügyfeleiknek, amelyek a vezető felhőszolgáltatásokat is tartalmazzák — mindezt minimális befektetéssel, a Dell EMC jóvoltából.
OEM-partnerek iránti elkötelezettség
Minden OEM-ügyfél egyedi, így piaci tevékenyégük és igényeik is eltérőek. A Dell EMC azért hozott létre egy külön OEM partneri kategóriát, hogy még jobban megfelelhessen a Dell EMC OEM-partnerek és ügyfeleik igényeinek. A Dell EMC erőforrásaik és képességeik alapján gondosan választja ki OEM-partnereit, és elkötelezetten támogatja az OEM-ügyfeleket termékeik hatékony piacra juttatásában. Ezek a partnerek értéknövelt szolgáltatásokkal egészítik ki a Dell EMC ajánlatait, például egyedi hardver- és szoftverintegrációval, saját összeszereléssel és teszteléssel, finanszírozási lehetőségek biztosításával, raktárkészlet-kezeléssel, konszolidációval és szállítással, valamint egyéni támogatási- és beszállítói lánc biztosításával.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországi partnereit díjazta a Dell EMC
- Digitális transzformáció: akadályból lehetőség! Mit tehet egy nagyvállalat?
- Dienes-Oehm Tivadar a Dell EMC Magyarország vezérigazgatója
- Új üzleti értéket és lehetőségeket nyújt a Dell EMC viszonteladói partner programja
- Díjazta a SAP legjobb partnereit
- Cisco Gold Partner lett a NET’54
- Európai szintre emelkedik az OKI viszonteladói partnerprogramja
- XAPT: partnertalálkozó és új Microsoft Dynamics NAV 2013
- SUSE SolidDriver program a legújabb hardvereszközök gyors telepítéséért
- Itt vannak a Dell legjobb partnerei!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.