Mesterséges intelligenciával is bővül az SAP vállalatirányítási rendszere

forrás: Prím Online, 2017. március 16. 12:34

Az SAP bemutatta a felhőalapú vállalatirányítási rendszerének legújabb verzióját. Az új fejlesztés a gépi tanulás, a memóriaalapú technológia, a digitális asszisztens képességek és a Fiori felhasználói felület kombinációjának köszönhetően lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy villámgyorsan építsenek be új folyamatokat a működésükbe és valós időben reagáljanak a felmerülő váratlan helyzetekre és az üzleti környezet változásaira. 

Nemcsak gyors, okos is

Az SAP nagyvállalatok számára kínált, felhőalapú vállalatirányítási rendszerében debütál a cég digitális asszisztense, az SAP Co-Pilot. Ez folyamatosan figyelemmel követi a felhasználók üzleti környezetének változásait, így képes arra, hogy az adott helyzethez igazodó támogatást nyújtson, akkor, amikor azokra szükség van. Ha például egy szerződés hamarosan lejár, a Co-Pilot erről nem csupán értesítést küld a vállalat illetékes munkatársának, de lépéseket is javasolhat, amelyek alkalmazkodnak a rendelkezésre álló cégen belüli és külső információkhoz egyaránt. 

 

Ez a kifinomult működés alapvetően a mesterséges intelligencia egyik ágát képező gépi tanulásnak köszönhető. A pénzügyi feladatok esetében például az intelligens megoldás a könyvelők korábbi tevékenységének elemzésével képessé válik a számlák automatikus menedzselésére. Egy másik példa a pénzügyi és a HR részleg közötti kapcsolat, amelynél különösen a költségvetés készítés időszakában lehet szükség az S/4 HANA Cloud ERP intelligens szolgáltatásaira. A rendszer nem csupán összeköti az üzleti vezetőt a kontrolling és a HR munkatársakkal, de lépéseket is javasol az elérhető adatok alapján a költségvetésre, létszámra, karrier lehetőségekre és egyéb tényezőkre vonatkozóan. 

 

 

Hetek alatt elindul

A hetek alatt bevezethető megoldást úgy fejlesztették, hogy teljes értékűen működjön heterogén informatikai környezetben is, és integrált más SAP megoldásokkal. A szoftvercég innentől negyedévente ad ki új frissítéseket a felhős vállalatirányítási rendszeréhez.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01