Mesterséges intelligenciával is bővül az SAP vállalatirányítási rendszere
Az SAP bemutatta a felhőalapú vállalatirányítási rendszerének legújabb verzióját. Az új fejlesztés a gépi tanulás, a memóriaalapú technológia, a digitális asszisztens képességek és a Fiori felhasználói felület kombinációjának köszönhetően lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy villámgyorsan építsenek be új folyamatokat a működésükbe és valós időben reagáljanak a felmerülő váratlan helyzetekre és az üzleti környezet változásaira.
Nemcsak gyors, okos is
Az SAP nagyvállalatok számára kínált, felhőalapú vállalatirányítási rendszerében debütál a cég digitális asszisztense, az SAP Co-Pilot. Ez folyamatosan figyelemmel követi a felhasználók üzleti környezetének változásait, így képes arra, hogy az adott helyzethez igazodó támogatást nyújtson, akkor, amikor azokra szükség van. Ha például egy szerződés hamarosan lejár, a Co-Pilot erről nem csupán értesítést küld a vállalat illetékes munkatársának, de lépéseket is javasolhat, amelyek alkalmazkodnak a rendelkezésre álló cégen belüli és külső információkhoz egyaránt.
Ez a kifinomult működés alapvetően a mesterséges intelligencia egyik ágát képező gépi tanulásnak köszönhető. A pénzügyi feladatok esetében például az intelligens megoldás a könyvelők korábbi tevékenységének elemzésével képessé válik a számlák automatikus menedzselésére. Egy másik példa a pénzügyi és a HR részleg közötti kapcsolat, amelynél különösen a költségvetés készítés időszakában lehet szükség az S/4 HANA Cloud ERP intelligens szolgáltatásaira. A rendszer nem csupán összeköti az üzleti vezetőt a kontrolling és a HR munkatársakkal, de lépéseket is javasol az elérhető adatok alapján a költségvetésre, létszámra, karrier lehetőségekre és egyéb tényezőkre vonatkozóan.
Hetek alatt elindul
A hetek alatt bevezethető megoldást úgy fejlesztették, hogy teljes értékűen működjön heterogén informatikai környezetben is, és integrált más SAP megoldásokkal. A szoftvercég innentől negyedévente ad ki új frissítéseket a felhős vállalatirányítási rendszeréhez.
Kapcsolódó cikkek
- Felhőbe költöznek a HR rendszerek
- Felhőtechnológia, digitális átalakulás: térítésmentes IT tanfolyam indul fiataloknak
- Csúcson az SAP felhő megoldása
- Szilárd alapok minden SAP-alkalmazáshoz
- A Netlife-ot is elérte az IoT láz
- Az SAP Fiori dizájnját idéző adventi naptár „népokító” céllal
- Mesterséges intelligenciát adnak a hazai HR-esek kezébe
- Magyarországon a legújabb HANA újdonságok
- Globálisan elérhető a Fujitsu PalmSecure BioLock
- Milliárdos befektetéssel erősít az SAP
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.