A Criteo közzétette „State of Cross-Device Commerce” jelentését
A teljesítményalapú hirdetési technológiai piac egyik vezető vállalata, a Criteo közzétette 2016 második felére vonatkozó „State of Cross-Device Commerce” jelentését.
Az elemzés betekintést nyújt a fogyasztói vásárlási szokásokba, és előre jelzi a több eszközzel bonyolított (cross-device) kereskedelem várható alakulását a régióban és világszerte. A korábbi években a Criteo féléves jelentései a mobil kereskedelmet állították középpontba. A mostani elemzés elsősorban arra mutat rá, hogy a kiskereskedőknek alaposabban meg kell ismerniük a több eszközt érintő fogyasztói viselkedést, hogy marketingstratégiájuk kiigazításával jobb megtérülést érhessenek el.
A mobil továbbra is meghatározó, változatlanul az Android vezet
Továbbra is az okostelefon a legnépszerűbb mobil vásárlási eszköz, hiszen a tranzakciók többségét világszerte okostelefonon bonyolítják, a táblagépekkel szemben. A kelet-közép-európai térségben a mobil tranzakciók 60%-a okostelefonon, 40%-a táblagépen történik. Az androidos eszközök vezetnek az iOS-alapúakhoz képest – az összes régiós okostelefon-tranzakció 75%-ához Androidot használnak. A mobilügyletek átlagértéke az asztali gépekre jellemző átlag 86%-a.
A több eszközzel bonyolított vásárlásoknál az okostelefon vezet
Már nem érvényes a „böngéssz az okostelefonodon, vásárolj asztali gépről” szabály. A több eszközzel bonyolított tranzakciók egyharmada a világon mindenütt okostelefonon indul. Kelet-Közép-Európában a felhasználók egyötöde elsősorban a mobiltelefonján keres és vásárol, ami kellő figyelmeztetés a kiskereskedők számára, hogy mind az asztali, mind a mobilkörnyezetben nyújtott felhasználói élmény tervezése fontos. Az okostelefonon végrehajtott vásárlásoknál a vevők 39%-a okostelefonos böngészéssel indította a vásárláshoz vezető folyamatot. De a táblagépen és asztali gépen végzett vásárlások majdnem egyötöde (18%, illetve 17%) is okostelefonon kezdődött.
A Criteo új ügyvezető kinevezésével reagál a trendekre és az üzleti növekedésre
Erkan Soy 2011-ben került a Criteo-hoz, a vállalat orosz és lengyel piacra lépését támogatta, majd részt vett a vállalat törökországi működésének kiépítésében, és az isztambuli csapat felállításában. Széleskörű tapasztalattal rendelkezik a piacok továbbfejlesztése és a működés folyamatos támogatása terén, amely fontos elvárás Magyarországon is.
„Kelet-Közép-Európa piacai jóval az átlagot meghaladva növekednek. Erre a pozitív trendre építve ösztönözzük a további fejlődést. A régió egyes országaiban a cross-device tranzakciók aránya már eléri a 40%-ot, ami több, mint az USA-ban. Ez kihívásokkal jár, de egyben új lehetőséget is teremt a hirdetők számára, és mi szeretnénk fejlett megoldásokkal a lehető legjobb támogatást nyújtani számukra” – jelentette ki Erkan Soy, a kelet-közép-európai térségért felelős új ügyvezető igazgató.
A teljes „State of Cross-Device” jelentés innen letölthető.
Kapcsolódó cikkek
- Az IDC MarketScape jelentése a Lexmarkról
- Minden közösségi mutatóján javított a Xerox az elmúlt évben
- A Kaspersky Lab bemutatta a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalásról szóló jelentését
- Egyre kifinomultak a DDoS támadások a Kaspersky Lab jelentése szerint
- Forrester: aktuális kínálata alapján a Trend Micro piacvezető a végpontbiztonsági megoldások terén
- Hamarosan többet vásárolunk majd mobilról, mint PC-ről
- Előfizetői Lojalitás: kulcsszerepben Az élő VIDEÓ-STREAMING
- A spam levelek leggyakoribb témái a politika és a sport
- Ericsson Consumerlab: A viselhető eszközök piacán a személyes biztonság, a wellness és az egészségügyi alkalmazások hódítanak
- A Magyar Telekom 2016. első negyedéves eredményei
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.