A Unit4 Wanda botja az első önirányító ERP funkció
Olyan, kategóriájában egyedi vállalati bot, amely ismert üzenetküldő applikációkon keresztül segíti a felhasználókat
Elkészült Wanda, a Unit4 vállalati asszisztense. A Unit4 Business World vállalatirányítási rendszer 2017. tavaszán kijött frissítése már tartalmazza a megoldást. Wanda, az önirányító vállalati megoldás egy fontos állomás a Unit4 szoftvereinek fejlődésében.
A felhasználói élmény növelése érdekében a digitális asszisztens beépül a felhasználók által választott alkalmazásba, hozzáférhető így Skype, Slack vagy Facebook Messengeren keresztül is. Wanda egy egyszerűen kezelhető hozzáférést biztosít a Unit4 Business World vállalatirányítási rendszerében tárolt adatokhoz, intelligens és a szövegösszefüggések alapján alapon olyan megoldásokat ajánl és végez el, amelyek segítik a felhasználókat a rutin jellegű feladatok gyors elvégzésében.
Wanda felhő szolgáltatásként is elérhető és intelligenciájának köszönhetően nem szükséges hozzá felhasználó tréningeket tartani. Proaktívan segíti a munkatársakat automatizálni, priorizálni és elvégezni repetitív feladatokat – mindezt a korábban ráfordított idő töredéke alatt. A Unit4 digitális asszisztense egyedülálló módon biztosít lehetőséget a felhasználók számára, hogy úgy kommunikáljanak a vállalatirányítási rendszerrel mintha a saját kollégájukkal dolgoznának együtt: chaten keresztül. Wanda képes akár több különböző témában is segíteni egy beszélgetésen belül, és így a munkavállalók, a vállalairányítási rendszerbe való bejelentkezés nélkül használnják az abban tárolt információkat.
Wanda a Unit4 People Platformjára épül, arra a motorra, ami az önirányító vállalati alkalmazásokat működteti, továbbá a Microsoft Azure-ból történő kiszolgálást is támogatja. A ma elérhető lehető legkorszerűbb elemző és gépi tanulási technológiák beépítése biztosítja a vállalati felhasználók számára a hatékony együtműködést a vállalat informatikai rendszerével. A Unit4 használja a Microsoft által fejlesztett Language Understanding Intelligent Service (LUIS) megoldást is, így Wanda képes értelmezni az azon a nyelven feltett kérdéseket, amelyet a felhasználó beszél.
A Wanda mögött álló fejlesztés olyan piacvezető megoldást képvisel, amelyre a jövőben 5 további digitális asszisztens készül a Unit4-nál:
- HR asszisztens – önkiszolgáló HR jellegű munkavállalói feladatok elvégzésének támogatására, mint például a szabadságigénylés vagy a bérlapok lekérése,
- Beszerzési asszisztens – segítség a megfelelő termékek és szállítók megtalálásához, igények feladása és beszerzések jóváhagyásának menedzselésére.
- Jelenléti asszisztens – automatikus jelenléti íveket generáló rendszer, amely GPS és beacon alapú helyzetmeghatározást és más adatfolyamokat használó megoldás
- Utazási asszisztens – Utazási igényeket kiállító valamint azok elfogadását menedzselő megoldás, amely utazási szokásokon és preferenciákon alapul. A költségeket automatikusan továbbítja a számlafelismerő technológia által.
- Jóváhagyási asszisztens – figyelmezteti és emlékezteti a menedzsereket a feladatok elfogadásáról és kiemeli azokat a fontos feladatokat, amelyek határideje kritikus.
“A piacon jelenleg elérhető legsegítőkészebb ERP megoldást hoztuk létre, amely az önirányító digitalis asszisztens segítségével új szintet hoz a felhasználói élménybe: beszélgetés alapú segítséget nyújt.” mondta Stephan Sieber, a Unit4 vezérigazgatója. “A Microsoft széles körű fogyasztói tapasztalatai révén az élen jár a platform szállítók körébe. A segítségükkel képesek vagyunk populárissá tenni ezeket a komplex technológiákat már a vállalatok számára is. Tapasztalataink hozzásegítenek bennünket ahhoz, hogy segítsük a munkavállalók produktivitását támogatni, hogy értéket teremtsenek a saját maguk és a vállalat számára egyaránt. A beszélgetés alapú digitalis asszisztens megoldás elterjedése kiegészítve a gépi tanulás lehetőségével alapjaiban lesz képes megváltoztatni azt, ahogyan a vállalati szoftverek segítik a munkavállalók mindennapjait.”
“Wanda képes arra, hogy forradalmasítsa a könyvelési automatizációt és a felhasználói élményt. Emlékeztetőket küld és asszisztenciát biztosít az automatizált feladatokra, melynek segítségével képesek vagyunk minimalizálni a bürokratikus feladatok számát az egyetemi oktatók számára.” mondta Ian Sibbald a Cranfield Egyetem pénzügyi igazgatója. “Ahogy a McKinsey & Company is megmondta: a technológia a munkavállalók feladatainak 45%-át lesz képes automatizálni – az elkövetkező években megtapasztalhatjuk, ahogy a Wanda technológia mindezt átülteti a valóságba."
Kapcsolódó cikkek
- Felhőbe költöznek a HR rendszerek
- A Microsoft új szolgáltatásaival könnyen építhető mesterséges intelligencia a most készülő és a régi alkalmazásokba egyaránt
- Az Oracle új adatközpont-régiót jelent be az EU-országok kiszolgálására
- Magyar cég segíti a bolgár gázpiaci liberalizációt
- Huawei stratégia a digitális okoskorszakra
- A MÁV átállt az új, hárommilliárdos, informatikai háttérrel támogatott közlekedésfejlesztési rendszerére
- Az Acronis megalapozta pozícióját az autóipar innovatív adatvédelmi szolgáltatójaként
- Az Acronis a CeBIT 2017-en mutatja be adatvédelmi megoldásait
- A Fujitsu „Identity as a Service” szolgáltatással fokozza ügyfelei biztonságát
- Huawei: Cél a felhő alapú szolgáltatások biztonságának növelése
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.