Több százezer adategyeztetésnél tart a Vodafone
A Vodafone Magyarország az elmúlt hónapokban már több százezer prepaid adategyeztetést bonyolított le.
A gyorsabb ügyintézés érdekében a szolgáltató a nagyobb Vodafone üzletekben dedikált kiszolgálással, információs és kommunikációs eszközökkel, az ügyfélszolgálaton pedig külön menüponttal segíti ügyfeleit és mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legkisebb bonyodalmat okozva valósuljon meg az adategyeztetés folyamata. A leggyorsabb és legkényelmesebb ügyintézést a Vodafone által június elején indított online felület biztosítja.
A Belügyminisztérium által üzemeltetett, adatellenőrzésre szolgáló rendszer elmúlt hónapokban tapasztalt gyakori hibái és leállásai miatt azonban a Vodafone Magyarország kétségesnek tartja, hogy az összes adategyeztetést sikerül elvégezni június 30-ig. A Vodafone az ügyfelek érdekeit szem előtt tartó és a szolgáltatók számára is biztonságos határidőnek 2017. év végét tartja. A vállalat erre vonatkozóan több alkalommal – a múlt év végén az adategyeztetést előíró törvénymódosítás tervezetével kapcsolatban, illetve idén, az adategyeztetés alatt – is javaslatot tett a határidő kitolására, azonban ezeket eddig nem vették figyelembe az illetékesek.
A Vodafone Magyarország az adategyeztetési folyamat felgyorsítása, illetve az ügyfelek kényelmének növelése érdekében tette lehetővé, hogy a 2017. január 1. előtt szerződött prepaid SIM kártyás ügyfelei a június elején indult online felületen minden eddiginél kényelmesebben egyeztethessék adataikat. Az adategyeztetés személyazonosító okmányokkal végezhető el, a https://adategyeztetes.vodafone.hu/ címen elérhető online felület mellett a 1270-es, díjmentesen hívható Vodafone ügyfélszolgálati telefonszámon, valamint személyesen, a Vodafone üzletekben.
Adataikat június 30-ig online sikeresen egyeztető ügyfeleinek július 8-tól a Vodafone 2 nap díjmentes beszélgetést ad. A beszélgetési keret belföldről és az EU-ból, normáldíjas magyar számokra indított hívások esetén érvényes.
Az online felület mellett június 10-től a Vodafone ügyfelei egy új csatornán is egyeztethetik adataikat: a szolgáltatás az ország 85 postáján is elérhető.
Hangsúlyozták, a Vodafone Magyarország folyamatosan egyeztet az érintett szervekkel, hogy a folyamat során az ügyfelek kényelme legyen az elsődleges szempont. A 10-nél több prepaid SIM kártyával rendelkező ügyfelek március, április és május folyamán SMS értesítést kaptak, nekik legkésőbb június 30-ig kell nyilatkozniuk arról, hogy melyik 10 kártyát akarják megtartani.
A szükséges folyamatok lassan, de megfelelően zajlanak, az üzletekben egyelőre nem alakult ki sorban állás. Az esetleges visszaélések megelőzése érdekében a szolgáltató felhívja felöltőkártyás ügyfeleinek figyelmét, hogy a kártyák beazonosítása miatt kizárólag az alábbi négy telefonszámról indítanak adategyeztető hívást. Amennyiben más számról érkezik megkeresés, azt kérik, hogy egyetlen ügyfelük se adja meg személyes adatait, hanem azonnal szakítsa meg a hívást.
Amennyiben valaki nem a saját nevére szóló prepaid SIM kártyát használ, adategyeztetésre akkor is lehetősége nyílik a fentiekben megjelölt csatornákon, így az online felületen is. A szolgáltató az adatokat a Belügyminisztérium adatbázisának segítségével ellenőrzi, majd rögzíti a SIM kártya új használóját. Az adategyeztetésről az ügyfelek minden információt megtalálhatnak a www.vodafone.hu/adategyeztetes oldalon. A Vodafone mindent megtesz azért, hogy egyetlen olyan ügyfelének se szűnjön meg a szerződése, aki önhibáján kívül nem tudta az adatait egyeztetni.
Kapcsolódó cikkek
- Korlátlan közösségi élmény mindenkinek
- A Vodafone-nál is online intézhetjük az adategyeztetést
- Három aktuális hatósági hír a hírközlési piacról
- A Dominos Telekom ügyfelek többsége online egyeztet
- Ajándékot kapnak az online adategyeztetők a Telenortól
- Vodafone gyermeknapi kutatás: a családok többsége szerint fontos az internetbiztonság
- 99 postahivatalban lehet adatot egyeztetni a Domino feltöltőkártyás ügyfeleknek
- Programozás és kódolás gyermekeknek a Vodafone és a KódGarázs szervezésében
- Indul a Vodafone és a Logiscool Nagy Digitális Kalandja!
- Feltöltőkártyás előfizetések: intenzívvé válik az adategyeztetési folyamat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.