Új PR-es az OKI-nál
Az OKI Magyarország augusztustól kezdődően saját csapatán belül gondoskodik kommunikációs feladatairól. A cég döntése mögötti legfontosabb indokok a gyorsabb reagálási képesség és a holisztikus szemléletmód.
„Az elmúlt évek során a PR tevékenységük fókusza fokozatosan áthelyeződött a hagyományos médiakommunikációról a partnerkommunikációra és a közösségi médiára. A kiszervezett PR és a házon belüli marketing tevékenységek egyre jobban összefonódtak, mígnem úgy éreztük a továbbiakban nincs értelme ezeket külön kézben tartani. Ezzel a lépéssel nem csak az egyes területek közötti összhangról gondoskodhatunk, de jelentős időt spórolhatunk meg a jóváhagyási folyamatok egyszerűsödésével. Hálásak vagyunk a korábbi ügynökségünk munkájáért, ugyanakkor úgy véljük, elérkezett az idő, hogy mi magunk gondoskodjunk ezekről a feladatokról.” – mondta Jacek Tarkiewicz az OKI regionális marketing managere.
A cég marketing tevékenységéért a tavalyi év vége óta Veszeli Réka felel, aki maga is rendelkezik tapasztalattal a PR világából. Eddig az ő feladatai közé tartozott az ügynökségek koordinálása, a jövőben azonban a sales csapat támogatásával maga fogja ellátni ezt a feladatkört is.
„A célunk nem a korábbi PR feladatok egy az egyben történő átvétele, hanem egy olyan integrált marketingkommunikációs stratégia kialakítása, amely a számunkra kiemelt területekre koncentrál, erősíti a vállalt image-ét és hatékonyan támogatja a sales csapat munkáját.” – tette hozzá Réka.
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatkozott az OKI új fehér toneres nyomtatója
- A Signexpón debütált az OKI új, széles formátumú nyomtatója
- Újabb színes, multifunkciós készülék az OKI-tól
- Intelligens, színes nyomtatókból álló új portfólióval növeli a vállalkozások versenyképességét az OKI
- IDC: A sokoldalú multifunkciós készülékek gyökeresen átalakítják a munkafolyamatokat
- Az OKI széles formátumú nyomtatókkal hódított a Drupán
- A nyomtatók „neon plus ultrájával” készül az OKI a Drupára
- Multifunkciós készülékekkel a jövő munkahelyeiért
- Költség- és időhatékonyság multifunkciós készülékekkel
- Új OKI készülékek: hagyományostól a legkreatívabb nyomtatásig
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.