Együttműködési megállapodást kötött az EFISZ és a Hiventures
A közös gondolkodás és egy hosszú távú együttműködés megalapozása céljából együttműködési megállapodást kötött a mai napon az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége (EFISZ), valamint a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt.
A 2017. áprilisában 9 taggal alakult Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége és a Magyar Fejlesztési Bank Csoport tagja, 56 milliárd forint kihelyezendő kockázati tőkét kezelő Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt., azzal a céllal kötött együttműködési megállapodást, hogy az elektronikus fizetési megoldások elterjesztését szolgáló, szinergikus lehetőségeket együtt kihasználják.
A megállapodás szerint az EFISZ a vele kapcsolatba kerülő projekt kezdeményezéseket finanszírozás céljából elsődlegesen, de nem kizárólagosan a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt-hez irányítja, aki az EFISZ-szel, mint az elektronikus és mobilfizetés szakterület szakértőjére támaszkodik befektetési célú tranzakciói alkalmával.
Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége
Kapcsolódó cikkek
- Három cég összefogott, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
- A Kaspersky Lab és a DS Virgin Racing kiterjeszti együttműködését
- A ZEISS beszáll a Nokia okostelefonok képalkotó megoldásainak fejlesztésébe
- Megkezdte működését az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége
- Az ABB és az IBM együttműködik a mesterséges intelligencia-alapú ipari megoldások fejlesztésében
- Exkluzív megállapodást kötött a Deutsche Telekom és a Gorillaz
- Az Ericsson és az Intel vezetésével óriási 5G együttműködés indul
- Vállalkozói gondolkodásra készítik fel a magyar középiskolásokat
- Együttműködési megállapodást kötött a MÁV-csoport és a Corvinus Egyetem
- Közös fellépés a kibertámadások ellen
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.