Új háromlépcsős partnerprogram a Zyxeltől

forrás: Prím Online, 2017. október 5. 11:26

A Zyxel bevezette új, ösztönzőkkel és akciókkal bővített partnerprogramját. A hálózati kommunikációs gyártó szerint a fogyasztók jobb kiszolgálásához a viszonteladókon keresztül vezet az út: negyedéves jutalmazással, árengedményekkel és technikai támogatással igyekszik a partnerek kedvében járni.

A Zyxel első lépésben három részre bontotta partnerségi együttműködéseit (Zyxel Ally Program, ZAP): Szövetséges, Ezüst és Arany szinteket különböztet meg.

 

A partnereket a befektetett eszközök szerint is különböző csoportokba sorolják:

  • Kifutó megoldások (1 pont) - A kisvállalkozások számára tervezett és a hagyományos viszonteladóknak vagy az interneten keresztül értékesített termékek
  • KKV megoldások (3 pont) - Vertikális technológiai termékek továbbfejlesztett funkciókkal, amelyeket képzett/akkreditált VAR-okon keresztül értékesítenek
  • Felhő megoldások (5 pont) – Felhőalapú megoldások a VAR közösség által biztosítva

 

 

A partnereknek létrehozott új webfelület a márka disztribúcióját végzők közvetlen elérése mellett negyedéves ösztönzőket, promóciókat, marketinganyagokat is tartalmaz. Az egyéb új programfunkciók közé tartoznak továbbá a disztribúció előtti árengedmények, a technikai támogatás és a betanítás is.

 

„A partnerprogramunk újratervezése illeszkedik a márka globális céljaihoz.” - mondta Treso Tamás, a Zyxel Communications magyarországi vezetője. Hozzátette: „Partnereinkhez hasonlóan mi is többet szeretnénk adni a fogyasztóink részére, az extra hozzáadott értéket pedig együtt sokkal hatékonyabban tudjuk nyújtani. Új növekedései lehetőségeket nyitottunk meg például a felhő alapú Nebula megoldással, ami egy platformon kezeli a switcheket, a vezeték nélküli hálózatot és a biztonságot is. Ezáltal sokkal egyszerűbbé vált a gyorsan változó ügyféligények kiszolgálása is.”

 

Az újítás másik kulcsfontosságú összetevője a vertikális szakemberek támogatása. Ezek a partnerek kizárólagos hozzáférést kapnak a Zyxel Kutatási és Fejlesztési Partner Tanácsadó Tanácsához (PAC), végfelhasználói vezetőkhöz, kiterjesztett ajánlattételi támogatáshoz és ipari képzéshez. A Zyxel új partnerprogramját videós formában is bemutatta, amely itt tekinthető meg.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01