Több, mint félezren voltak kíváncsiak a mobil iparágat érintő trendekre

forrás: Prím Online, 2017. október 20. 12:37

Több, mint ötszázan voltak kíváncsiak tegnap a mobil iparágat érintő kérdésekre, amely Csermely Ákos szerint, jó visszajelzése annak, hogy egyre többen kezdik azt észrevenni, hogy komolyan kell foglalkozni a témával. 

Az idén hatodik alkalommal  megrendezett Mobile Hungary konferencián többek között kiderült, hogy: leáldozóban van a nagy követői számmal rendelkező influencereknek,  a digitális fizetőeszközök felforgathatják a médiaipart, a mobilinternet már mindenkié valamint, hogy mit is értünk mobil esport alatt. 

 

Nagy sikert aratott a hatodik alkalommal megrendezett Mobile Hungary konferencia, amelyen idén több, mint ötszáz érdeklődő vett részt. Az idei rendezvény jelmondata a Kezedben az életed! volt, amely azt jelképezte, hogy az okostelefonunk már gyakorlatilag egyéni chipünkké vált, ha úgy tetszik személyi asszisztensünk is egyben. Az eseményen a mobil kereskedelem, a mobil szórakoztatás, a mobil fintech és a mobil reklám témák voltak terítéken. A konferencián a mobil-fintech témában a kriptovaluták, azaz a digitális fizetőeszközök kapcsán elhangzott, hogy felforgathatják és forradalmasíthatják a médiaipart. Mi több, külföldön már az okoseszközökért is tudunk akár kriptovalutával fizetni. Az eNet mobil kereskedelemet érintő kutatásából kiderült, hogy már nem csak a fővárosi férfiak kedvenc játékszere a mobilinternet, ugyanis kezdenek eltűnni a nemi és területi határok, többek között ezek hatására is 2017-re a magyar lakosság 30%-a hajtott végre mobilon keresztüli vásárlást. 

 

„Az idei konferencián is igyekeztünk megjeleníteni és felületet biztosítani az mobil iparágat érintő legtöbb jelentős kérdéskörnek. Nehéz kiemelnem pár dolgot, de például szó volt a PSD2 és a GDPR szabályozásokról, a digitális fizető eszközökről, megvizsgáltuk a mobilon való szórakoztatást több oldalról is, és persze nem utolsó sorban a mobil reklám legújabb trendjeit. És azt gondolom, hogy ezt a széles választékot az is visszaigazolta, hogy több, mint ötszázan voltak kíváncsiak az előadásokra, amely azt gondolom, hogy nagy szó egy ilyen szűk szegmens, mint a mobil esetében.” – mondta Csermely Ákos, a Mobile Hungary konferencia tulajdonosa. 

 

A mobil reklám szekciókban többek között kiderült, hogy átalakulás várható az influencerek tekintetében is. A meghatározó, hatalmas követői számmal rendelkező véleményvezérek süllyedőben vannak, és elérkezett a micro-influencerek kora, akiket úgy definiálhatunk, mint a 2-5 ezer követővel rendelkező véleményformálókat. A mobil szórakozás témakörében többek között szó volt a mobil felhasználói élményről, az élő adások fogyasztásáról, és a témakört egy élő mobil esport játék bemutató zárta le. 

 

„Összességében azt gondolom, hogy egy rendkívül sikeres rendezvény évadot zártunk, beleértve az Evolutiont, Internet és Média Hungaryt is. A Mobile Hungary kapcsán külön öröm számomra, hogy kezdik felismerni a piac különböző szereplő is, hogy komolyan kell foglalkozni a mobillal. Ez megmutatkozik a résztvevői számban és abban, hogy kik képviseltették magukat a konferencián. Talán mindenki kezdi észrevenni, hogy tényleg a kezünkben van az életünk.” – foglalta össze Csermely Ákos, a Mobile Hungary konferencia főszervezője. 

Kulcsszavak: Mobile Hungary

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01