Belépett az IAB-be az SAP
Új taggal bővült az IAB (Interactive Advertising Bureau) Hungary. A digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetéhez az SAP csatlakozott. A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám, és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését.
Bár az SAP-t sokan üzleti szoftvereiről ismerik, világszerte egyre inkább a marketingszakma fontos újítójává vált. Megoldásai automatizálják a marketing, a reklám, az ügyélkapcsolati tevékenységet, és aprópénzre váltják az olyan technológiákat, mint az arcfelismerés, az előrejelző elemzések, vagy a mesterséges intelligencia. A világ legismertebb márkái, így például Nespresso, Henkel, Samsung, Arsenal FC döntöttek a német gyökerű cég marketingmegoldásai mellett, és jelenleg több hazai, nagyívű bevezetés is zajlik.
„Óriási lehetőség előtt állnak a hazai vállalatok, hiszen elérhető közelségbe került számukra az olyan ügyfélélmény megvalósítása, amelyet a vásárlók eddig csak a globális szereplőktől szokhattak meg. Mára versenyelőnyt biztosító tényezővé vált az ügyfélkapcsolatok kezelése, az omnichannel szemlélet, a digitális média hatékony menedzselése. Eme legjobb gyakorlatokat szeretnénk megosztani a hazai szervezetekkel” - emelte ki Arany János, az SAP Hybris üzletágvezetője a csatlakozás kapcsán.
Közös aktivitásként több programot is tervez az IAB Hungary és az SAP, hogy elősegítsék a hazai piac versenyképességének növelését, a legújabb eszközök bemutatását.
Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött szakmai szervezet, a Interactive Advertising Bureau hazai képviselője. A 80 tagú szervezet célja az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök, megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése, a digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenesen letölthetővé tették a belső használatra szánt SAP Fiori témát
- Kihirdették a „Digitális Esély 2017” pályázat nyerteseit
- A legjobb hazai alkalmazásokat keresi az Innovmatch verseny
- Expressz belépőjegy a nagyvállalati világba
- Még egy hétig várják a „Digitális Esély 2017” pályázatokat
- A digitális átállás kulisszatitkai
- Építs big data megoldást SAP felhőplatformra a Techstars-al!
- Társadalmi célú startupok számára hirdet versenyt és képzést az SAP
- Elsőként került magyar cég a nemzetközi HR elitbe
- Hiányoznak a digitális képességek
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.