Az év applikációja lett a Telenor MyTV
A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által meghirdetett Az Év Honlapja pályázaton Az Év applikációja kategóriájának nyertese a Telenor MyTV online tévészolgáltatás lett.
November 15-én tizenhatodik alkalommal rendezték meg az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményét, Az Év Honlapja pályázatot, amelynek szakmai zsűrije huszonnyolc kategóriában díjazta a legjobb hazai internetes fejlesztéseket.
Az Év applikációja kategóriában az idei díjat a Telenor MyTV online tévészolgáltatása nyerte el, amely több platformon, a mobilkészülékek mellet számítógépen és nagyképernyőn is elérhetővé teszi a digitális tévézés élményét, ezzel pedig nagyobb szabadságot kínál a kábeltévés megoldásoknál. A jelenleg 72 tévécsatorna élő műsorát kínáló szolgáltatásra nem csak a Telenor ügyfelei, hanem bárki előfizethet, aki rendelkezik internetes fizetésre alkalmas bankkártyával.
A MyTV havonta átlagosan több mint százezres nézőszámot tudhat magáénak, és amióta nemrégiben tévékészülékekre is elérhetővé vált a szolgáltatás, már napi átlagban több mint két órát tévéznek így a szolgáltatásra előfizetők. Erre okostévén és tévéokosító eszközök (Apple TV, Mi Box 4K) segítségével van lehetőség.
A Telenor tavasszal bejelentett, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosító Telenor Hello Data tarifacsomagját használók körében a YouTube és a MyTV szolgáltatások összesített használata generálja a legnagyobb adatforgalmat. Ez azt mutatja, hogy a televíziózás napjainkban sem szorul vissza, csupán átalakul: a nappalik mellett bárhol és bármikor használható szolgáltatássá változik, amelyet a mobil távközlési hálózatok fejlődése tesz lehetővé.
Az Év Honlapja pályázaton a Telenor MyTV mellett a szakmai zsűri ugyancsak díjazta a Telenor támogatásával létrejött, okostelefonos alkalmazásként is elérhető Yelon.hu szexedukációs honlapot a Társadalmi és civil szervezetek kategóriában. A Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány projektjének működtetői a 10–18 éves fiatalok testképével, kapcsolataival, szexualitásával összefüggő kérdéseire igyekeznek tényszerű válaszokat adni. A Yelon.hu-n elérhető anonim chatszolgáltatáson a fiatalok névtelenül tehetik fel kérdéseiket, és személyre szabott válaszokat kapnak a Yelon képzett szakembereitől.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor ügyfelek időt és korlátlanságot kapnak ajándékba
- Országossá bővül az elkóborolt kutyák hazajutását segítő mikrochip-leolvasó hálózat
- Készülékbiztosítás is köthető a Telenornál
- Már csak 1 hét van hátra az ’Az Év Honlapja’ pályázat lezárásáig!
- Változtatásokat vezetett be a Telenor
- Új vezető a Telenor HR-divíziójának élén
- Folytatódhat a nevezés - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Már csak 5 nap van hátra ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezéséből!
- Két fiatal vehet részt az ötödik Telenor Youth Fórumon
- Pénzügyi, oktatási és képalkotó vállalkozások kerültek a Telenor startup programjába
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.