Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC

forrás: Prím Online, 2017. december 20. 09:27

A UPC Magyarország a Budapesti Békéltető Testület fogyasztóvédelmi pályázatán elnyerte a „Kiemelkedő fogyasztóvédelmi gyakorlat – 2017” díjat. A magyarországi vállalkozások számára meghirdetett, „Jó gyakorlatok a fogyasztóvédelemben” elnevezésű megmérettetésen a telekommunikációs vállalat fogyasztói élményt emelő törekvéseit ismerték el. A UPC nevezési anyagának gerincét a vállalat működését átható, hatékony ügyfélkezelési rendszer bemutatása alkotta.

A Budapesti Békéltető Testület versenyének célja az volt, hogy közös platformot biztosítson a cégek számára a fogyasztóvédelemben alkalmazható, egyedi és jól működő gyakorlataik bemutatására, valamint ösztönözze a cégvezetőket a tudatos fogyasztói magatartás elterjedésének támogatására. A pályázaton a zsűri két kategóriában összesen három díjat ítélt oda, amelyek közül Kozma Zsolt, a UPC vállalati kapcsolatok igazgatója a „Kiemelkedő fogyasztóvédelmi gyakorlat – 2017” díjat vehette át.

 

„A telekommunikáció napjainkban a gazdaság egyik legmeghatározóbb ágazata. Vállalatunk számára különösen fontos, hogy olyan folyamatokat alakítsunk ki, amelyekben előtérbe kerül az ügyfél-elégedettség és az ügyfélélmény, és ennek fontos része a tudatos fogyasztói magatartás ösztönzése is. A tudatos fogyasztó nekünk is irányt mutat a fejlődésben – arra motivál minket, hogy rugalmasan, az igényei figyelembe vételével fejlesszük szolgáltatásainkat” – emelte ki a UPC Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.

 

A zsűri szerint a UPC pályázatának egyik legjelentősebb eleme, hogy az ügyfélelégedettségi mutató kulcstényezőként épül be a vállalatirányítási folyamatokba. Ezen kívül olyan innovatív megoldásokat is kiemeltek az értékelés során, mint az ügyfelek digitális edukációját szolgáló Wifipédia.hu oldal, és a vállalat által létrehozott UPC Fórum. Az online platformon nemcsak a vállalat kollégái tarthatnak kapcsolatot a felhasználókkal, hiszen interaktivitásának köszönhetően egy-egy problémás kérdésben az ügyfelek is tudnak egymásnak segítséget nyújtani. Emellett a UPC kiemelt figyelmet fordít a panaszkezelés közben a felmerülő problémák megértésére és megoldására, a felhasználói visszajelzésekre, valamint a sérülékeny célcsoportok elérésére is, hiszen küldetése, hogy a kirekesztetteket bekapcsolja a digitális világba, és ezek mellett ügyeljen a biztonságos internethasználatra is.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05