Exkluzív interjúban vallott terveiről a magyar Iron Lady
Hamarosan újra láthatja versenyezni Hosszú Katinkát az úszósport-szerető közönség. A háromszoros olimpiai bajnok úszónő rövid év eleji kihagyás után újult erővel vetette magát a felkészülésbe és idén júniusban újra rajtkőre áll az egyik legrangosabb nemzetközi megmérettetésen. A Huawei különleges fotózással egybekötött exkluzív interjút készített az Iron Ladyvel, aki szakmai tervei mellett élete egyik legnehezebb időszakáról is őszintén beszélt.
Új edzéstervvel, nagy célokat kitűzve vág neki Hosszú Katinka a 2018-as versenyszezonnak. Az olimpiai bajnok úszónő az év elején kisebb pihenő után kezdte meg felkészülését. Katinka a tavalyi vizes világbajnokságon nyújtott kitűnő szereplése után, öt éve először tartott szünetet. Az Iron Lady a kis kihagyás ellenére is jó formában érzi magát és már elkezdte a megfeszített munkát. Katinka szerint alaposan volt ideje átgondolni a karrierjével kapcsolatos terveit és bár az alapoktól nem tér el, de több mindenen változtattott az előző évek felkészülési rutinjához képest.
Az év eleji szünet sokéves, feszített tempójú felkészülés után következett, amire saját bevallása szerint már nagy szüksége volt. „Amikor benne vagy egy mókuskerékben, egyik verseny után jön a másik, akkor nagyon nehéz leállni és újragondolni. Az úszók általában négy évre terveznek, egy olimpiai ciklusra, de nekem ez most kitolódott öt évre, mert a budapesti vb miatt nem akartunk belekezdeni valami újba, úgyhogy ez egy rendkívül hosszú és fáradságos időszak volt. Épp jókor jött ez a kis szusszanás. Habár sürget az idő, mert már csak két év van Tokióig!”
A versenypályák világa mellett Katinka a social média felületeit sem hanyagolja el. Az Iron Lady elmondta, a feltételezésekkel ellentétben nem vonult háttérbe, és továbbra is egyedi, saját személyiségét hűen tükröző tartalmakat oszt meg a rajongóival. Az úszónőről - idén ismét a Huawei márka nagyköveteként – a francia fővárosban készültek lélegzetelállító felvételek, amelyekkel tovább színesíti közösségi média oldalait. „Szerintem azért működik jól a közösségi médiám, mert soha nem gondolkoztam túl, mit posztolok. Ha úgy érzem, van valami, amit szívesen megosztok másokkal is, akkor megteszem és meg fogom tenni a jövőben is. Persze némi segítség mindig jól jön, mondjuk a csodálatosan szép küllemű és fantasztikus kamerával rendelkező Huawei P20 Pro telefon, amelynek kampányához nemrég készítettünk közös anyagot a céggel Párizsban.”
Hosszú Katinka exkluzív interjújának további részleteit – köztük magánéleti válságának tanulságait és legközelebbi versenyszerepléseit- a Huawei Technologies Hungary oldalán, az alábbi linken olvashatják: https://consumer.huawei.com/hu/campaign/katinkavisszater/
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 15 százalékkal nőtt a Huawei bevétele 2017-ben
- Április 15-ig előrendelhetők a Huawei legújabb készülékei
- Gal Gadot is a Huawei márkanagykövete lett
- Vezeték nélkül is tölthető a sportautó vonalait idéző Porche Design Huawei Mate RS
- Az új P20 Lite-tal stúdióminőségű portréfotók készíthetők
- Tripla Leica-kamerával érkezik a Huawei P20 és P20 Pro okostelefon
- A MediaPad M5 3D hangzását az AWS zenekar gitárosa is tesztelte
- A Huawei közel 2400 szabadalmi bejelentést tett Európában
- A Vodafone és a Huawei a mérnökképzést támogatja az Óbudai Egyetemen
- Mesterséges intelligenciával irányít önvezető autót a Huawei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.