A Fujitsu SAP-szoftverekhez készült szolgáltatási és infrastruktúra-portfólióval egyszerűsíti a digitális átalakulást
A Fujitsu segít ügyfeleinek a digitális világ követelményei szerint egyszerűsíteni, átalakítani és megújítani vállalati működésüket. Az Orlandóban június 5. és 7. között megrendezett SAPPHIRE NOW és éves ASUG konferencián a vállalat bemutatta, miként használják a világ szervezetei SAP-szoftverekhez kidolgozott megoldás- és szolgáltatásportfólióját digitális átalakulásuk támogatására. A co-creation koncepció jegyében az ügyfelekkel szoros együttműködésben, az SAP HANA és az SAP S/4HANA platformhoz fejlesztett élvonalbeli megoldások elősegítik a hatékony működést, a hozzáadott érték teremtését és a még jobb üzleti eredmények elérését.
A Fujitsu testre szabott megoldásokat állít össze a digitális infrastruktúra egyszerűsítését, átalakítását és támogatását célzó innovációiból – a felhőszolgáltatásoktól kezdve a helyben telepített rendszerekig, minden területen. Kiterjedt technológiai, infrastruktúra- és szolgáltatáskínálata, köztük a felhőre, a mesterséges intelligenciára, a Big Datára és a dolgok internetére épülő fejlett képességei, robusztus alapokat kínálnak a teljeskörűen optimalizált, valódi üzleti érték teremtésére alkalmas, jövőbiztos alkalmazásokhoz most, hogy egyre több szervezet áll át digitális üzleti platformként az SAP S/4HANA-ra.
A digitális átalakulás felgyorsítása érdekében a Fujitsu zökkenőmentes átállási útvonalat kínál ügyfeleinek az SAP S/4HANA-ra. Átfogó portfóliót, elődefiniált és előtesztelt komponenseket tartalmazó, kipróbált és megbízható megoldásokat biztosít az SAP-szoftverekhez.
A Fujitsu FlexFrame Orchestrator felügyeleti szoftverrel dolgozó PRIMEFLEX for SAP HANA integrált rendszer segítséget nyújt a szervezeteknek a digitális átalakuláshoz szükséges, rendkívül nagy adatfeldolgozási teljesítményt igénylő alkalmazások bevezetéséhez. A felhasználó vállalat az adattömeg gyors ütemű növekedéséhez igazodva skálázhatja a rendszert.
A Fujitsu kínálatának része a felhő, a hibrid és többfelhős megoldások gyors bevezetésére egyedülálló lehetőséget biztosító „Fujitsu XpressWay for SAP S/4HANA” módszertan; az SAP Leonardóra épülő SMART alkalmazásfelügyeleti és digitális innovációs szolgáltatások; a felhőhosting, a menedzselt szolgálatások és a nagyvállalati biztonsági megoldások.
„Az IT stratégiai értékét felismerve a szervezetek megvizsgálják, hogyan tudnák hasznosítani az új technológiákat, pl. a gépi tanulást az üzleti innováció ösztönzésére és digitális jövőjük alakítására. Ahhoz, hogy üzleti növekedésük szolgálatába tudják állítani a technológiát, képesnek kell lenniük gyorsan reagálni, tanulni és skálázni működésüket. A Fujitsu megoldásaival kiaknázhatják azokat a képességeket, amelyeket a szolgáltatásvezérelt innovációt és alkalmazásokat támogató, nagy teljesítményű központi digitális platformként az SAP S/4HANA kínál számukra” – mutatott rá Wolfgang Hopfes, a FUJITSU EMEIA-régióbeli SAP-üzletágának vezetője.
A SAPPHIRE NOW konferencián a Fujitsu kiállítja SAP Leonardóra épülő, intelligens hálózatba kapcsolt gyártási és Smart Factory megoldásait, SAP Leonardóhoz készült gyorsító megoldásait, és a kiskereskedőket a csalás miatt elszenvedett veszteségek visszaszorításában segítő Fujitsu Fraud Prevention megoldást.
A SAPPHIRE NOW és az éves ASUG konferencia a világ egyik legrangosabb üzleti technológia rendezvénye és a legnagyobb ügyfelek által szervezett SAP-konferencia. Egyedülálló lehetőséget kínál a résztvevők számára a tanulásra, valamint az ügyfelekkel, SAP-vezetőkkel, -partnerekkel és -szakértőkkel folytatott kapcsolatépítésre.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu a nemrég elindított AI4People Forum alapító tagja
- Ahol a HR rocksztárjai és a zeneipar személyzetisei találkoznak
- A társadalmi innováció az idei Fujitsu Innovation Gathering fő témája
- Digitális Esély 2018
- Az új Fujitsu ESPRIMO PC-k kisebbek lettek, de nőtt a teljesítményük
- A Fujitsu ETERNUS LT család támogatja az LTO-8 technológiát
- A Fujitsu növeli a ServiceNow ügyfeleknek kínált értéket
- A Fujitsu mesterséges intelligencia az EU új bankbiztonsági projektjében
- A stratégiai figyelem hiánya fogja vissza a mesterséges intelligencia terjedését Európában
- Új távlatokat nyitott az SAP-rendszer a Waberer’s üzletmenetében
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.
Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője
A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.
Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia
Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára.