Sikeres a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer
Négyéves a 2014. július 1-vel bevezetett, országosan egységes mobilfizetési megoldást kiszolgáló Nemzeti Mobilfizetési Rendszer. A mobilparkolás az e-matrica és a HU-GO TopUp szolgáltatás mellett 2018. júliustól a mobilfizetéssel történő belépőjegy vásárlást is kiszolgálja a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. rendszere.
Huszonhárom viszonteladó partner és 85 parkolási üzemeltetőnél, 291 parkolózónában a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren (NMFR) keresztül érhető el a 2014. július 1-vel bevezetett országosan egységes mobilfizetési szolgáltatás, amely az elmúlt négy év során 91 593 071 fizetéssel záródó mobilparkolási (vásárlási) tranzakciót bonyolított. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. az NMFR-en keresztül az e-matrica és a HU-GO TopUp használatarányos autópályadíj (viszonylati jegy) értékesítést is biztosítja, amelynek négyéves forgalma 26 733 532 444 Ft, míg működésének teljes volumene 6 020 605 tranzakció volt.
A Nemzeti Mobilfizetési Rendszer négyéves forgalma meghaladja a 66 milliárd Ft-ot.
„Évről-évre egyre nagyobb forgalmat bonyolítunk a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül, amely azt jelenti, hogy a lakosság egyre nagyobb arányban fogadja el és vesz részt a készpénzmentes szolgáltatások mindennapi használatában. Azt gondoljuk, hogy a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-nek nem csak a készpénzmentes szolgáltatások nyújtásában van meghatározó szerepe, hanem a lakosság edukációjában is, hiszen állami vállalatként mi indítottuk el először az országosan egységes mobilfizetési szolgáltatást, ezért további a lakosság nagy részét érintő kényelmi megoldások fejlesztésében gondolkodunk.
A tavalyi évben megkezdett fejlesztéseknek köszönhetően a közterületi parkolás mellett már az úgynevezett zárt téri, azaz magánparkolókat is sikerül a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerbe bekötnünk, ezzel tovább bővül szolgáltatási körünk. Elsőként a Margit-sziget északi, a Kopaszi-gát és a Pollack Mihály téri parkolók esetében lehet fizetni a közterületen megszokott mobilfizetési megoldással.
Idén júliustól elérhetővé vált a Budakeszi Vadaspark belépőjegy termékünk is, amely a látogatók számára sorbaállás mentesen, mobilfizetés útján biztosítja a jegyvásárlást és a Vadasparkba történő belépést.
Átadás előtti, utolsó fázisban van, és a végsőtesztelést végezzük a Pécs Behajtás - Védett Övezet Projektünknél. Várhatóan már ősszel a projektnek köszönhetően megvalósulhat a pécsi világörökségi rész forgalomcsökkentése, illetve bevezetésre kerülhet az érintett területen a várakozási díj mobilfizetéssel történő megfizetése is” - nyilatkozta Veres Mihály a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója.
A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. 2014. július 1. – 2018. június 30. (4 éves) üzemi statisztikai adatai*:
- Összes mobilparkolási tranzakció száma (alkalom): 91 593 071
- Összes parkoló ellenőri lekérdezés száma (alkalom): 75 823 526
- Összes mobilparkolásból származó forgalom (Ft): 40 057 614 403
- Összes autópálya e-matrica, HU-GO TopUp és viszonylati jegy vásárlások száma (alkalom): 6 020 605
- Összes autópálya e-matricából, HU-GO TopUp és viszonylati jegyből származó forgalom (Ft): 26 733 532 444
_______________________
*A Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül létrejött tranzakciók, az önkormányzatok, és az állam számára megfizetett bruttó díjak.
Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
Kapcsolódó cikkek
- Üzemszünet a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben
- Mobilfizetéssel lehet jegyet venni a Budakeszi Vadasparkba
- Üzemszünet a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben
- Úthasználati jogosultságok értékesítésének szüneteltetése
- Új funkciókkal bővül a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. applikációja
- Bevallási közreműködő: együtt kell fejlődnünk a közúti áruszállítási ágazattal
- Új funkciók bevezetése, rendszerfejlesztési leállás
- Vasárnap karbantartás miatt üzemszünet
- Karbantartás a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. rendszerén
- Évről évre emelkedik a mobilfizetési tranzakciók száma
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.