A Fujitsu hatodik éve „Vezet” a Gartner szerint
A Fujitsu immár hatodik éve a „Vezetők” szegmensében végez a Gartner adatközponti outsourcing és hibrid infrastruktúrához szánt menedzselt szolgáltatások európai piacáról készített 2018-as Magic Quadrant jelentésében*.
A hó elején közzétett jelentésben a Gartner az adatközponti és hibrid IT-t támogató menedzselt szolgáltatások nyújtásának képessége szerint értékeli az európai szolgáltatókat. A Gartner szavait idézve: „A vezetők magas szakmai színvonalon teljesítenek. Világos jövőképük van a piac fejlődési irányára vonatkozóan, és kompetenciáik fejlesztésével őrzik vezető pozíciójukat. Inkább alakítják a piacot, mintsem követik.”
A Gartner olyan időszakban adta ki jelentését, amikor a Fujitsu minden eddiginél nagyobb elkötelezettséggel segíti a szervezeteket digitális átalakulásuk mielőbbi levezénylésében. Felhőszolgáltatásokkal támogatja a kritikus rendszerek migrálását a többfelhős környezetbe, és kialakítja az ügyfélvállalkozás számára szükséges hibrid IT-környezetet. Sőt, a Fujitsu élvonalbeli felhőszolgáltatókkal folytatott együttműködését is kibővíti, és továbbfejleszti a több felhőszolgáltatás integrálását és üzemeltetését segítő többfelhős szolgáltatásait – hozzájárulva ezzel az IKT-környezetek széles körének gyors kiépítéséhez és színvonalas üzemeltetéséhez.
„A ‘Vezetők’ szegmensébe való ismételt besorolásunk meggyőző független elismerése az adatközponti outsourcing, a hibrid IT és a többfelhős felügyelet terén megszerzett valódi, következetes és hosszú távú vezető pozíciónknak. Ezért nagyon örülünk a Gartner értékelésének” – mutatott rá Conway Kosi, a Fujitsu alelnöke és digitális technológiai szolgáltatásokért felelős EMEIA-régióbeli vezetője.
„A Gartner besorolása bizonyítja, hogy a hagyományos adatközponti outsourcing mellett a hibrid infrastruktúra piacán is kiválóan teljesítünk” – fűzte hozzá Kosi. „Ebbe beletartozik a piacvezető nyilvános és privát platformokra való migrálás támogatása, azok felügyelete és integrálása, a felhőnatív technológiák, a fejlett hálózatok és a hálózat peremének felügyelete. Meggyőződésünk, hogy a nyilvános felhő, a privát felhő és a helyben telepített IT együttes alkalmazása a digitális átalakulás legfontosabb sikertényezője. A felhőintegráció képessége élet-halál kérdése lehet a szervezetek számára. Büszkék vagyunk a tanácsadás, a co-creation és a teljes körű digitális átalakulás terén ügyfeleinkkel együtt elért eredményeinkre és arra, hogy képesek vagyunk segítséget nyújtani napjaink egyik legégetőbb felsővezetői problémájának megoldásához.”
A Fujitsu globális szervezetén belül tapasztalt szakemberek ezrei vesznek részt az adatközponti outsourcing és a hibrid IT szolgáltatások nyújtásában. Világszerte IT-rendszerek ezreit alakították már át a helyi szaktudás, az automatizációs technológiák és a hatékony külső támogatás kombinációjára támaszkodva. A Fujitsu iparágvezető szakértelemmel rendelkezik a hibrid IT környezetek megtervezése, átalakítása és üzemeltetése terén, ideértve a helyben telepített és a felhőplatformok, pl. a Microsoft Azure és a VMware vCloud támogatását.
A Fujitsu jelenleg több mint 160 fizikai és 25 felhőadatközpontot üzemeltet a világ különböző régióiban, országaiban és iparágaiban. A vállalat szemlélete a külső és belső erőforrások ötvözésére épül, és az ügyfél prioritásaihoz igazodva biztosítja a költséghatékonyság, a megnövelt agilitás és a kockázatenyhítés előnyeit.
________________
A Gartner adatközponti outsourcing és hibrid infrastruktúrákhoz szánt menedzselt szolgáltatások európai piacáról készített 2018-as Magic Quadrant jelentését (2018 Gartner Magic Quadrant for Data Center Outsourcing and Hybrid Infrastructure Managed Services, Europe) 2018. június 14-én tették közzé. Szerzői: Claudio Da Rold, Robert Naegle és David Groombridge elemzők. A jelentés online elérhetősége: http://www.gartner.com/reprints/fujitsu?id=1-53J2AIM&ct=180615&st=sb
A Gartner módszertanáról és a Gartner Magic Quadrantról: http://www.gartner.com/technology/research/methodologies/research_mq.jsp
Kapcsolódó cikkek
- Erős éve lesz az informatikai szektornak
- A Fujitsu SAP-szoftverekhez készült szolgáltatási és infrastruktúra-portfólióval egyszerűsíti a digitális átalakulást
- A Fujitsu a nemrég elindított AI4People Forum alapító tagja
- A társadalmi innováció az idei Fujitsu Innovation Gathering fő témája
- Az új Fujitsu ESPRIMO PC-k kisebbek lettek, de nőtt a teljesítményük
- A Fujitsu ETERNUS LT család támogatja az LTO-8 technológiát
- A Fujitsu növeli a ServiceNow ügyfeleknek kínált értéket
- A Fujitsu mesterséges intelligencia az EU új bankbiztonsági projektjében
- A stratégiai figyelem hiánya fogja vissza a mesterséges intelligencia terjedését Európában
- A Fujitsu bejelentette 7. generációs ETERNUS CS8000 platformját
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.