Orbán Viktor fogadta a Vodafone Csoport vezérigazgatóját
Magyarország digitális fejlődéséről és a szolgáltató jövőbeni terveiről tárgyalt hétfőn délután Orbán Viktor miniszterelnök és Vittorio Colao, a Vodafone Csoport vezérigazgatója.
Magyarországon a Vodafone az egyik legjelentősebb brit befektető, a vállalat 1999 óta több százmilliárd forintot fordított a hazai mobilszolgáltatás fejlesztésére, mintegy 3200 főt foglalkoztat fővárosi székházában, a szintén Budapesten található nemzetközi szolgáltató központjában, valamint a vállalat miskolci ügyfélszolgálatán.
A Vodafone Csoport a közelmúltban jelentette be, hogy Közép- és Kelet-európai beruházásainak következő lépéseként egy 18,4 milliárd eurós nemzetközi tranzakció keretében megvásárolja a Liberty Global magyar, német, cseh és román leányvállalatait, így a Magyarországon 1,8 millió háztartást kiszolgáló kábel- és szélessávú internetszolgáltatót, a UPC Magyarországot is.
A tranzakció 2019-ben várható lezárása után a Vodafone Magyarország piaci részesedése a mobil piacon várhatóan 25 százalékos, a vezetékes szélessávú szolgáltatások piacán 24 százalékos, a kereskedelmi televíziózás piacán pedig mintegy 19 százalékos lesz.
„Az akvizícióval a Vodafone Magyarország és a UPC szolgáltatásai tökéletesen kiegészítik majd egymást. Stratégiánk egyértelműen az, hogy az egész országban elérhetővé tegyük konvergens szolgáltatásainkat, hogy a lakossági és vállalati ügyfeleink Magyarország egész területén egyformán magas minőségű szolgáltatásokat élvezhessenek. Ezek a változások gyorsabb, jobb hálózatokat és konvergens szolgáltatásokat hoznak majd el az egész országban, miközben felgyorsítjuk a következő generációs hálózatok megjelenését” – mondta Vittorio Coalo a Vodafone Csoport vezérigazgatója, majd hozzátette:
„A magyarországi digitalizáció felgyorsítása, a piaci verseny erősítése egyértelműen előnyös az előfizetőknek, úgy a lakossági, mint az üzleti szegmensben. A Vodafone Csoport Magyarország iránti elkötelezettségét jól mutatja, hogy a vállalat aktívan részt vesz a magyarországi Digitális Jólét Program megvalósításában, illetve a Vodafone Alapítvánnyal elkötelezetten támogatja a digitális oktatás fejlődését az országban.„
Kapcsolódó cikkek
- Már 10 millióan élvezik a gyors Connect Boxot
- Itt vannak az új sajátmárkás Vodafone készülékek
- Egyszerre akár 26-an netezhetnek gond nélkül egy UPC modemmel!
- Péntekig pályázható a tízezer dolláros fődíj a Liberty Global energiahatékonysági versenyén
- A Sparklab by NN legújabb projektjei
- Gyerekek is adományoztak beteg és rászoruló társaiknak a UPC segítségével
- Lopott magyar kamiont fogtak a legújabb mobiltechnológiával
- Nyári csapatépítővel zárult a Vodafone Digitális Iskola Programjának második éve
- A Vodafone IoT szolgáltatással segíti az alultápláltság elleni küzdelmet Afrikában
- Több ezer köbméter vizet spórolhat meg a Vodafone által díjazott találmány
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.